Sökningen fann 3 träffar
- 13 feb 2008, 19:32
- Kategori: Säljes
- Tråd: V11 Le Mans -03 SÅLD!
- Svar: 3
- Visningar: 3187
- 13 feb 2008, 15:34
- Kategori: Säljes
- Tråd: V11 Le Mans -03 SÅLD!
- Svar: 3
- Visningar: 3187
V11 Le Mans -03 SÅLD!
Hej! Har en V11 Le mans års mod 03, alltså generation 2. Hojen är klar röd med svart sits. Miltalet är ca 2800mil om jag inte minns fel, jag är tredje ägaren ( Återförsäljare + en ägare) och hojen är importerad av mig. Vissa modifieringar finns som: Wilbergs Stötdämpare/fjädrar både fram och bak. Lä...
- 23 okt 2007, 22:37
- Kategori: Allmänt
- Tråd: Köpa guzzi i italien/tyskland.
- Svar: 8
- Visningar: 4460
Tänk oxå på att helfordonsgodkännande gäller från 2003 ( kan inte datum exakt ) så då måste fordonet vara helt orginal!
Finns säkert någon här på forumet som är riktigt insatt, ta annars kontakt med vägverket http://www.vv.se där du får du svar på mycket ang reg besiktning och slipper chansa.
Finns säkert någon här på forumet som är riktigt insatt, ta annars kontakt med vägverket http://www.vv.se där du får du svar på mycket ang reg besiktning och slipper chansa.