Hej bluebike.
Tack för svar.
Det ska alltså va 4st. o-ringar på pinnbultarna, under vipparmsbryggan, kommer hålet för vipparmssmörjningen att hålla tätt då, eller ska
det också tätas?
Vet du någon i Sverige som säljer dessa o-ringar-packningar.
Gott-Nytt -År på dig.
Hälsn. Bosse G.
Sökningen fann 2 träffar
- 29 dec 2014, 16:26
- Kategori: Tekniska tips
- Tråd: Guzzi V 750 1971
- Svar: 3
- Visningar: 3064
- 21 dec 2014, 13:21
- Kategori: Tekniska tips
- Tråd: Guzzi V 750 1971
- Svar: 3
- Visningar: 3064
Guzzi V 750 1971
Hej Vänner.
Har en liten läcka i toppen, ser att det ska sitta o-ringar någonstans, men vet ej var.
Någon som har en bild på var dom ska sitta?
Önskar er alla en God- Jul, och ett Gott- Nytt År.
Bosse G.
Har en liten läcka i toppen, ser att det ska sitta o-ringar någonstans, men vet ej var.
Någon som har en bild på var dom ska sitta?
Önskar er alla en God- Jul, och ett Gott- Nytt År.
Bosse G.