Överväger att återgå till Guzzi igen efter att ha harvat fram på diverse andra märken. En Quota skulle vara kul att mata äventyrsdrömmarna med. Jag kan tänka mig en California T3, II eller III också. En California EV80, om nu någon råkar ha en sådan 4-sale, går alldeles utmärkt den med. Jag vet att ...