Sökningen fann 5 träffar

av errorflynn
22 okt 2007, 10:15
Kategori: Allmänt
Tråd: Köpa guzzi i italien/tyskland.
Svar: 8
Visningar: 4451

Moms om köp från handlare ?

Som jag förstod av Tobbe ska hojen vara privat registrerad.
Stämmer det att jag åker på moms om jag köper av en handlare ?
Hittade en på mobile.de

Den har gått 800 mil och är en 1998:a.
av errorflynn
19 okt 2007, 12:04
Kategori: Allmänt
Tråd: Köpa guzzi i italien/tyskland.
Svar: 8
Visningar: 4451

Måste man köpa privat ?

Det lät konstigt..
Men det klart, företag betalar ju in moms på det det säljer.

Nu blev det något mer risky.
av errorflynn
18 okt 2007, 16:45
Kategori: Köpes
Tråd: Köpes V10 Centauro
Svar: 2
Visningar: 2692

Var det den gula ?

Det är ingen panik. Ska kolla vad som finns. Jag är bara kär i en bild ännu ;)

Men visst är jag intresserad.
av errorflynn
18 okt 2007, 16:34
Kategori: Allmänt
Tråd: Köpa guzzi i italien/tyskland.
Svar: 8
Visningar: 4451

Köpa guzzi i italien/tyskland.

Hej

Jag är ute efter V10 Centauro. Eftersom det inte finns så många i sverige kan jag tänka mig att köpa utomlands. Tex tyskland eller italien.

Nån som vet nån bra länk ?

Hur funkar det med import från EU-land ? Kostnad och strul ?

Mvh
av errorflynn
18 okt 2007, 14:02
Kategori: Köpes
Tråd: Köpes V10 Centauro
Svar: 2
Visningar: 2692

Köpes V10 Centauro

Jag vet att det inte finns så många att välja på men..
070-3118932
;)