Som jag förstod av Tobbe ska hojen vara privat registrerad.
Stämmer det att jag åker på moms om jag köper av en handlare ?
Hittade en på mobile.de
Den har gått 800 mil och är en 1998:a.
Sökningen fann 5 träffar
- 22 okt 2007, 10:15
- Kategori: Allmänt
- Tråd: Köpa guzzi i italien/tyskland.
- Svar: 8
- Visningar: 4451
- 19 okt 2007, 12:04
- Kategori: Allmänt
- Tråd: Köpa guzzi i italien/tyskland.
- Svar: 8
- Visningar: 4451
Måste man köpa privat ?
Det lät konstigt..
Men det klart, företag betalar ju in moms på det det säljer.
Nu blev det något mer risky.
Men det klart, företag betalar ju in moms på det det säljer.
Nu blev det något mer risky.
- 18 okt 2007, 16:45
- Kategori: Köpes
- Tråd: Köpes V10 Centauro
- Svar: 2
- Visningar: 2692
Var det den gula ?
Det är ingen panik. Ska kolla vad som finns. Jag är bara kär i en bild ännu 
Men visst är jag intresserad.
Men visst är jag intresserad.
- 18 okt 2007, 16:34
- Kategori: Allmänt
- Tråd: Köpa guzzi i italien/tyskland.
- Svar: 8
- Visningar: 4451
Köpa guzzi i italien/tyskland.
Hej
Jag är ute efter V10 Centauro. Eftersom det inte finns så många i sverige kan jag tänka mig att köpa utomlands. Tex tyskland eller italien.
Nån som vet nån bra länk ?
Hur funkar det med import från EU-land ? Kostnad och strul ?
Mvh
Jag är ute efter V10 Centauro. Eftersom det inte finns så många i sverige kan jag tänka mig att köpa utomlands. Tex tyskland eller italien.
Nån som vet nån bra länk ?
Hur funkar det med import från EU-land ? Kostnad och strul ?
Mvh
- 18 okt 2007, 14:02
- Kategori: Köpes
- Tråd: Köpes V10 Centauro
- Svar: 2
- Visningar: 2692
Köpes V10 Centauro
Jag vet att det inte finns så många att välja på men..
070-3118932

070-3118932