Sökningen fann 1 träff
- 21 okt 2007, 20:22
- Kategori: Allmänt
- Tråd: Köpa guzzi i italien/tyskland.
- Svar: 8
- Visningar: 4460
Det är inga konstigheter att importera. Som redan är sagt: reggad i minst 6 mån och gått mer än 600 mil. Om du hittar nån som gått mindre får du väl låna en lämplig hastighetsmätare till besiktningen.... Sen kostar det 2025:- kronor att reg. besiktiga hojen. Om den är i originalskick så är allt klar...