Sökningen fann 3 träffar
- 27 jul 2009, 23:06
- Kategori: Tekniska tips
- Tråd: Misständning på 1100
- Svar: 4
- Visningar: 2341
Re: Misständning på 1100
Kollade inställning av tps,en och hittade en obalans mellan spjällen och överströmningskanalerna. Justerade det noggrant och det verkar som det blivit bra. Tack för de tipsen,
- 11 jul 2009, 19:12
- Kategori: Tekniska tips
- Tråd: Misständning på 1100
- Svar: 4
- Visningar: 2341
Re: Misständning på 1100
När jag köpte den kändes inget, det kom efter runt trettio mil, insprutning är det. Cykeln har stått hos handlaren sen 2007 och enligt uppgift gick den bra då, kan detta "stå" sönder/okontakt/fel? Om det är nåt i ECU;n vem/hur/var kan jag få hjälp med detta?? Det är ju en maskin jag trivs väldigt my...
- 11 jul 2009, 13:05
- Kategori: Tekniska tips
- Tråd: Misständning på 1100
- Svar: 4
- Visningar: 2341
Misständning på 1100
Läste om breva som rycker under 3000 rpm. Köpte en 2003a califotnia hos Guzzicenter i April 2009. Den ryckte redan efter nån timma vid 1200-2500rpm då jag gasar 1-4%. alltså ytterst lite gas, som används vid körning i kö, långsamt i stan eller 5an i 70 kmh. Ryck skriver jag,, den baktänder så att ja...