Hej,
Hade varit trevligt med ett nytt Nordic Guzzi meet i svensk regi! Det var väldigt bra i Danmark.
Sökningen fann 7 träffar
- 24 sep 2009, 21:20
- Kategori: Klubbträffar
- Tråd: Jag vill att ni diskutterar detta på DOT-09
- Svar: 19
- Visningar: 8959
- 07 mar 2009, 23:11
- Kategori: Säljes
- Tråd: Fulast eller e jag fullast??
- Svar: 2
- Visningar: 2918
Fulast eller e jag fullast??
Tack för de trevliga svaren, jag förstår att det lät konstigt.Jag e inte så haj på datorer, meckar hellre än skriver. Det är ganska roligt att följa era svar när man skrivit fel, då kommer genast dessa besservissar som alltid verkar vara ute och kommentera allt som skrivs och som skriver en massa sk...
- 27 feb 2009, 23:00
- Kategori: Säljes
- Tråd: Fulast eller e jag fullast??
- Svar: 3
- Visningar: 2725
Fulast eller e jag fullast??
De va de fulaste jag sett.
- 05 nov 2008, 18:27
- Kategori: Tekniska tips
- Tråd: Svänghjulsvikt???
- Svar: 8
- Visningar: 3951
Re: Svänghjulsvikt???
Hej, Tack för svaren ang vikten på svänghjulet, det är så att jag funderar på att skaffa ett tyngre då jag tycker min LM 3 är väldigt nervös på vissa varvtal och går ryckigt, framförallt i stadskörning.Jag har en original LM 2 i garaget också och det är ju bara så skönt dunk i den när man ligger på ...
- 04 nov 2008, 20:23
- Kategori: Tekniska tips
- Tråd: Svänghjulsvikt???
- Svar: 8
- Visningar: 3951
Svänghjulsvikt???
Hej,
Har försökt få fram vad ett original svänghjul till en LM 3 väger, någon som vet?
OP
Har försökt få fram vad ett original svänghjul till en LM 3 väger, någon som vet?
OP
- 09 okt 2008, 15:04
- Kategori: Köpes
- Tråd: Svänghjul LM 3
- Svar: 2
- Visningar: 2604
Re: Svänghjul LM 3
Jag har inget löst liggande utan det sitter på hojen, därför är byte inget alternativ just nu.
- 07 okt 2008, 11:02
- Kategori: Köpes
- Tråd: Svänghjul LM 3
- Svar: 2
- Visningar: 2604
Svänghjul LM 3
Jag söker ett svänghjul till LM 3 med originalvikt.