Sökningen fann 7 träffar

av jenhov
24 sep 2009, 21:20
Kategori: Klubbträffar
Tråd: Jag vill att ni diskutterar detta på DOT-09
Svar: 19
Visningar: 8959

Re: Jag vill att ni diskutterar detta på DOT-09

Hej,
Hade varit trevligt med ett nytt Nordic Guzzi meet i svensk regi! Det var väldigt bra i Danmark.
av jenhov
07 mar 2009, 23:11
Kategori: Säljes
Tråd: Fulast eller e jag fullast??
Svar: 2
Visningar: 2918

Fulast eller e jag fullast??

Tack för de trevliga svaren, jag förstår att det lät konstigt.Jag e inte så haj på datorer, meckar hellre än skriver. Det är ganska roligt att följa era svar när man skrivit fel, då kommer genast dessa besservissar som alltid verkar vara ute och kommentera allt som skrivs och som skriver en massa sk...
av jenhov
27 feb 2009, 23:00
Kategori: Säljes
Tråd: Fulast eller e jag fullast??
Svar: 3
Visningar: 2725

Fulast eller e jag fullast??

De va de fulaste jag sett.
av jenhov
05 nov 2008, 18:27
Kategori: Tekniska tips
Tråd: Svänghjulsvikt???
Svar: 8
Visningar: 3951

Re: Svänghjulsvikt???

Hej, Tack för svaren ang vikten på svänghjulet, det är så att jag funderar på att skaffa ett tyngre då jag tycker min LM 3 är väldigt nervös på vissa varvtal och går ryckigt, framförallt i stadskörning.Jag har en original LM 2 i garaget också och det är ju bara så skönt dunk i den när man ligger på ...
av jenhov
04 nov 2008, 20:23
Kategori: Tekniska tips
Tråd: Svänghjulsvikt???
Svar: 8
Visningar: 3951

Svänghjulsvikt???

Hej,
Har försökt få fram vad ett original svänghjul till en LM 3 väger, någon som vet?
OP
av jenhov
09 okt 2008, 15:04
Kategori: Köpes
Tråd: Svänghjul LM 3
Svar: 2
Visningar: 2604

Re: Svänghjul LM 3

Jag har inget löst liggande utan det sitter på hojen, därför är byte inget alternativ just nu.
av jenhov
07 okt 2008, 11:02
Kategori: Köpes
Tråd: Svänghjul LM 3
Svar: 2
Visningar: 2604

Svänghjul LM 3

Jag söker ett svänghjul till LM 3 med originalvikt.