Sökningen fann 1 träff
- 16 mar 2009, 16:16
- Kategori: Tekniska tips
- Tråd: Värmehandtag
- Svar: 4
- Visningar: 2546
Re: Värmehandtag
Hej, jag satte på värmehandtag i höstas, fick dom monterade på Guzzicenter i Veddesta. Tror det gick på runt 2000. Funkar finfint, värmer bra och torkar blöta handskar. Men, de är lite för små! Rullarna är kortare än original, så det blir en liten glipa mellan rullen och "klossen" på slutet av styre...