Sökningen fann 1 träff

av Hojan
16 mar 2009, 16:16
Kategori: Tekniska tips
Tråd: Värmehandtag
Svar: 4
Visningar: 2546

Re: Värmehandtag

Hej, jag satte på värmehandtag i höstas, fick dom monterade på Guzzicenter i Veddesta. Tror det gick på runt 2000. Funkar finfint, värmer bra och torkar blöta handskar. Men, de är lite för små! Rullarna är kortare än original, så det blir en liten glipa mellan rullen och "klossen" på slutet av styre...