Sökningen fann 2 träffar
- 02 jun 2009, 15:40
- Kategori: Tekniska tips
- Tråd: Växellådskåpa på V11 - Återmontage efter byte av fjäder
- Svar: 3
- Visningar: 1999
Re: Växellådskåpa på V11 - Återmontage efter byte av fjäder
Hej och tack för tips! Har äntligen lyckas få locket på lådan och det verkar gå att växla. Det visade sig vara lättare att ändra växelläge i locket än i lådan, så efter rätt mycket micklande så föll det på plats. Anliggningsytan vid fjädern är nu len som en barnrumpa, men den där metallen verkar var...
- 30 maj 2009, 19:56
- Kategori: Tekniska tips
- Tråd: Växellådskåpa på V11 - Återmontage efter byte av fjäder
- Svar: 3
- Visningar: 1999
Växellådskåpa på V11 - Återmontage efter byte av fjäder
Tja, fint väder, vill gärna åka lite hoj! Jag har efter byte nummer två av avbruten ”växelförarfjäder” på min V11 Le mans (-02) fått hjälp av verkstad (Guzzicenter) med att sätta ihop delarna i själva kåpan, där ju fjädern sitter. Problemet är nu detta: Verkstan har lagt i friläge "i kåpan", men jag...