Höstens nyheter ?

Nyheter publicerade på hemsidan

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Re: Höstens nyheter ?

Inlägg av Nicke »

Tyvärr känns det inte riktigt lika bra när man börjar nerifrån av någon anledning...

Många (eller åtminstone jag) tänker att 1200 Sporten är en sminkad Breva. Det är väl iofs. inte det sämsta, men kanske inte så mycket "sport" som man vill ha om man liksom jag är stöpt i "Ur Le Mans formen".

Men, men det verkar ju vara en policyfråga mer än något annat att de inte sätter ihop något smaskigt, med tanke på att de redan har alla byggdelarna i och med den nya 4V:n. (Och så många väntar på något MGS likt).
Ciao / Ne
Användarvisningsbild
GuzziKungen
Vice President & Do 12 (Dalarna)
Inlägg: 1619
Blev medlem: 04 sep 2007, 21:48
Mina motorcyklar: MG V11 -02 (Bellezza)
MG Stornello -71(Storne)
Har ägt:
MG California (Fetguzzin)
MG Nevada
Ort: Järfälla

Re: Höstens nyheter ?

Inlägg av GuzziKungen »

Jag håller med ,1200 sporten känns lite som en gt-modell men saknar det :cry:
Monzan var tog den vägen :?:
Med Vänlig Hälsning
eders Mc-instruktör och vice President i Guzziriket Sverige.
Ha dé
day-rs
Guzzifantast
Inlägg: 58
Blev medlem: 31 dec 2007, 19:10
Ort: Nässjö-solberga
Kontakt:

Re: Höstens nyheter ?

Inlägg av day-rs »

Sminkad hmm,jo hur man än sminkar en gris så är det ju ändå en gris!men snygg blev den,sen är den säkert fin o långåka på,jag tänker på min bror runt 2 meter,o den sitter till och med han bra på,lagom sportig o bekväm(försöker o få han åka guzzi istället för ducce)mindre typ leman går knäna i cyllarna./Daniel.....
Guzzi=Blues...
Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Re: Höstens nyheter ?

Inlägg av Nicke »

Nää, det är säkert en praktisk och trevlig hoj som är betydligt bekvämare på långtur än Le Mans:arna och Daytonan.
Men det får gärna komma en uppföljare till dem oxå. Det behövs lite stjärnglans runt märket tror jag.
Ciao / Ne
day-rs
Guzzifantast
Inlägg: 58
Blev medlem: 31 dec 2007, 19:10
Ort: Nässjö-solberga
Kontakt:

Re: Höstens nyheter ?

Inlägg av day-rs »

Håller med.Man får väl fortsätta sminka grisen :? tills nytt sportigt kommer :roll:
Guzzi=Blues...
Skriv svar