Lotter kvar?

Nyheter publicerade på hemsidan

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
Raz
GuzziFanatisk
Inlägg: 1112
Blev medlem: 14 mar 2007, 03:44
Mina motorcyklar: Guzzi
1200 Stelvio NTX '12
Ort: Brottby

Lotter kvar?

Inlägg av Raz »

Stämmer det att det finns över hundra lotter kvar? Jag köper gärna en eller ett par. Jag trodde det var kört när jag först missade 31/12 och sedan inte lyckades ta mig till mässan.
#2628
Alive and ticking
The world is my dyno!
Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Re: Lotter kvar?

Inlägg av Nicke »

Tjena Raz.

Jodå, än är inte hoppet ute...
Men i nästa Giornale kommer det ett nytt köperbjudande så gör gärna beställningen ganska snabbt för då antar och hoppas jag att det bara kommer att razzla till :wink:

Gör en formell beställning till den speciella lottadressen som du finner på baksidan av lottsedeln eller i tråden här strax intill. berätta också hur många lotter du vill ha (nu finns inte längre någon begränsning).
Glöm inte att lämna kontaktuppgifter och din MC/Guzzihistoria. (Som en del slarvpellar gjort, eller om de nu skäms över den... :P )
Ciao / Ne
Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Re: Lotter kvar?

Inlägg av Nicke »

Nu börjar vi komma ner under hundra lotter kvar!!
Det innebär att det är någon i klubben som kommer att kunna glida iväg till korvmojjen på en skön pryl som glänser i gnistrande vit pearl.

Kolla här så får ni se priset i vår mässmonter:

http://www.youtube.com/watch?v=8nv7T9RZwgo
Ciao / Ne
Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Re: Lotter kvar?

Inlägg av Nicke »

Fast inte så värst länge till!!

Idag var det en riktigt V7-sugen man som beställde tio stycken nya lotter i tillägg till de tre han hade innan.

Det ger en storvinstchans på hela 2,6 %

Vi har i dagsläget sålt lite drygt fyrahundratjugo lotter till i runda slängar tvåhundrafyrtio olika lottköpare.
Så i princip kan det sägas att vi med lotter har en chans på 250 att bli den lyckligaste av de lyckliga...

Är börsen tom? Det går bra att boka sig för en lott redan ikväll och vänta med betalningen till lönen dunsar in i slutet av månaden.

Den som kommer sent till kvarnen får ta sin säd i näven och gå frustrerad... (Gammalt fjällordspråk) 8)
Ciao / Ne
Skriv svar