Ny SB motor?

Nyheter publicerade på hemsidan

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
Guzzi-Leif
GuzziFanatisk
Inlägg: 581
Blev medlem: 01 aug 2009, 14:52
Mina motorcyklar: Guzzi genom åren: Stornello 125 (1974-76), 850 T3 Calif (1979-80), Calif II (1983-85), 1000 SP II (1985-86 o. 1987-2004!), 1200 Stelvio (2009-13), 1200 Stelvio NTX 2013-?
Ort: Karlstad

Re: Ny SB motor?

Inlägg av Guzzi-Leif »

Nicke skrev:Jag har rätt svårt att bli upprörd så länge de har anständigt med kläder på sig.
Mitt förslag till SPG för förra årets mc-mässa, var att de skulle bygga upp en flott Italiensk trattoria i montern och plocka in två riktigt snygga Italienska killar.

De skulle sitta där på barstolar iklädda Guzziskinnbrallor, solglasögon, tajta t-shirts och flexa lite, dessutom med lagom mycket med olivolja i håret. Lite lagom ointresserade och narcissistiska skulle de sitta och sippa finkaffe alltmedan de perklade på så intensivt de kunde på vackraste språket.

Jag är rätt säker att det skulle kunnat bli den monter som hade flest med besökare, först och främst bestående av mässans kvinnliga besökare, sedan av alla avundssjuka och nyfikna män som drogs dit som flugor av de förstnämnda.

Om det skulle generera sälj? Vad tror ni? Efter att gubbarna sett var alla tjejerna hängde, tror ni då verkligen att de skulle slänga ut hundratusentals kronor på amerikanskt eller för den delen Japanskt blötjärn...

Ett tips som kostade gratis, Meeen SPG ville väl antagligen inte se den utvecklingen... :roll:
Jag ser det framför mig och ler - vore en juste anti-grej!
M339 Leif Gustavsson, leg. tråkmåns i Karlstad
Användarvisningsbild
franssos
GuzziFanatisk
Inlägg: 377
Blev medlem: 22 dec 2007, 02:50
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Vintage-07
Moto Guzzi Nevada -03
Moto Guzzi Bellagio-13
Ort: varberg

Re: Ny SB motor?

Inlägg av franssos »

Bild
Jag väntade mer på den variant inför Milano MC mässa,
Guzzi Vintage-07 Guzzi Nevada-03 Guzzi Bellagio-13 .... in Guzzi we trust....
Användarvisningsbild
franssos
GuzziFanatisk
Inlägg: 377
Blev medlem: 22 dec 2007, 02:50
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Vintage-07
Moto Guzzi Nevada -03
Moto Guzzi Bellagio-13
Ort: varberg

Re: Ny SB motor?

Inlägg av franssos »

Bild
Bild
Det fanns lite av varje
Guzzi Vintage-07 Guzzi Nevada-03 Guzzi Bellagio-13 .... in Guzzi we trust....
Skriv svar