Nu är den här! MGCoS stora Ju(l)bileumsnummer

Nyheter publicerade på hemsidan

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Nu är den här! MGCoS stora Ju(l)bileumsnummer

Inlägg av Nicke »

Iiihaaa!

Pulsen går alltid upp några grader när man finner det mest efterlängtade i brevlådan, eller hur!?

Tänk att det skulle behöva ta femtio år innan vi fick ihop ett så fint, så fullpackat nummer av vår numera rätt anrika klubbtidning.

Ett stort, stort tack, en ryggdunk och en julkram till vår duktiga redaktör Celine för det superfina Ju(l)bileumsnumret.

Grymt bra arbetat av dig och dina duktiga medhjälpare!

Jag skickar även ett stort tack och julkramar till alla er som bidragit i ovanligt stor och stark grad till att vi fick till ett 50-års-nummer värt namnet.
Inom en snar framtid har ni att vänta vårt stora, feta jubileumspaket i er brevlåda. Alltså ännu en anledning att närma sig brevlådan med tillförsikt och spänning...

Och ni som ännu inte kvalificerat er för ett sådant avundsvärt paket. Än är det inte för sent. Så sätt igång redan när du läst detta nummer att berätta din Guzzi-Historia, så har vi åter igen spännande läsning att se fram emot i nästa nummer.

Sista dagen att skicka in sittmaterial till Giornale numero uno -21 är den 15 februari. (Första numret under hundraårs-året...)
Ciao / Ne
MAGNUSDO
Distriktsombud 9 (Mälardalen)
Inlägg: 166
Blev medlem: 12 aug 2008, 08:51
Mina motorcyklar: V 1100 CALIFONIA EV
En halv Stornello
Det här nu blivit en hel.

Re: Nu är den här! MGCoS stora Ju(l)bileumsnummer

Inlägg av MAGNUSDO »

Håller fullständigt med dig men vad anbellangar för hög puls då får man ta något lugnande.
Ha de
Magnus
Skriv svar