Nyhet: Ny hemsida

Nyheter publicerade på hemsidan

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Mmmm...

Inlägg av Nicke »

Osökt kommer jag att tänka på knuttevarianten av det gamla spelkortstestet.

Det kan kanske kallas vindstrutstestet. Ni får använda er av er egen fantasi men i korthet kan man säga att om de lägger sig på axlar eller rygg i laglig hastighet är det kanske dags för en uppgradering... :roll:
Ciao / Ne
tokker

Inlägg av tokker »

här kunne vära en LÄNK sida vart vi kan lägga in andra guzziklubbar,handlare osv. ska inte vära öppen men skötas av vem nu som sköter hemsidan vi skickar in våra länkar ni sorterer o kollar. detta kan hjälpa mycket när man renoverar. tyskarna har jo sån sida inte ska väl sverige vära sämre
Användarvisningsbild
Tobbe
GuzziFanatisk
Inlägg: 2016
Blev medlem: 12 mar 2007, 16:33
Mina motorcyklar: Garaget:
- MG Griso 8V -13
- MG V10 Centauro -99
- MG Dingo sport -64
Sålda:
- MG Nevada Club -97
- MG Griso 1100 cc -06
Ort: Skälby

Länk-sida

Inlägg av Tobbe »

Självklart ska vi ha en bra länk-sida.

Det jobbas, i det tysta, just nu faktiskt för att ta fram en sådan.

Alla förslag på bra länkar tages tacksamt emot på
IT[snabelgurka]guzziclub.nu
Med vänlig hälsning!
//Tobbe J
Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Kul i jul..

Inlägg av Nicke »

Bra!!

Fler förslag motages tacksamt för att vi skall kunna få världens bästa Guzzisite under just våra vingar.

Men ni ska veta att jag viner med piskan flitigt över den stackars It-guruns skinnflådda knogar, för att detta skall komma till stånd.

Som tur är har vi en mycket, mycket flitig och finurlig ett&nollsmed väldigt binära oss. :lol:
Ciao / Ne
tokker

Inlägg av tokker »

vet inget om hemsidor o sånt men kan tänka mej det är ett jätte job o så på fritiden så det klart det tar tid inga problem :D skickar en bra länk aldeles straks
Skriv svar