Jag heter Carl-Gunnar Anderssson och medlem i Motorcykel historiska klubben.
Vi är med och organiserar Sofiero Classic den 16/5 och temat i år är Italenskt.
Därför ställer jag frågan om intresse finns från er klubb att ställa upp med några historiska mc.
Vår ambition är att samla äldre Italenska fordon framför slottet i en blandning av bilar och bågar
Som jag förstått det så är det ok med bågar från 80-talet och bakåt även om det inte är helt skrivet i sten typ..
Jag borde kunna vara med min Florida 88:a isf,,,
Jag är tyvärr upptagen den helgen, men min V75 från -86 vill gärna vara med om någon vill ta dit henne. Hoppas bara att några med de riktigt intressanta gamla cyklarna vill vakna och delta. Det finns ju en riktigt fin Airone i Höganäs till exempel. Här på en träff i Magnarp
Varför i Hel--a friden skall det vara så svårt att få med en bild till sina inlägg? Är det någon som vet vad man skall göra för att det skall fungera. Att bifoga filen räcker uppenbarligen inte och inte får man något felmeddelande heller. Det var en väldigt fin bild på en Airone kan jag berätta i alla fall!