Tack!
Moderator: Moderatorer
-
jakal
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 206
- Blev medlem: 28 apr 2007, 19:05
- Mina motorcyklar: Guzzi fan.
V85 TT
Ägt 5 guzzi under mina mc år. - Ort: Ystad
Tack!
Tack Cilla o Stefan för trevlig afton hemma hos er. Det var en trevlig vinterträff ni ordnade, med go mat och dryck.
Hoppas nu på ett gott nytt mc år för er. vi synes. Ystad borna. D oG 