Tack!

Moderator: Moderatorer

jakal
GuzziFanatisk
Inlägg: 206
Blev medlem: 28 apr 2007, 19:05
Mina motorcyklar: Guzzi fan.
V85 TT
Ägt 5 guzzi under mina mc år.
Ort: Ystad

Tack!

Inlägg av jakal »

Tack Cilla o Stefan för trevlig afton hemma hos er. Det var en trevlig vinterträff ni ordnade, med go mat och dryck. :lol: Hoppas nu på ett gott nytt mc år för er. vi synes. Ystad borna. D oG :D