Denna gången i mitt nya garage i Östra-Ljungby.
Motorträffen börjar kl 17 och jammet kör igång 19-20-tiden.
Starby Bluesband är husband som vanligt men alla musikstilar och instrument går bra !!
Lite info om sånt som brukar hända:
http://svammelsurium.blogg.se/2008/febr ... -n-ro.html
http://svammelsurium.blogg.se/2008/sept ... ville.html
Ligger nära E4:an, ta avfarten "väg 13,Höör,Ängelholm,Klippan" kör mot klippan några 100 m ,sväng sedan höger mot Åstorp ,några 100 m och första huset på höger sida, ett vitt och blått hus med ett vindkraftverk.
Karta: http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?var=% ... ungby+4884
Välkomna !!