Den 7/7-09 kl 18.00 har vi i Svc en caféträff där vi tänker bjuda in andra märkesklubbar som älskar franskt,,
Typ Renault och Peugeot då.. fler tänkbara klubbar !!??
Plats blir: http://www.skvattemolla.se/
Ingen föranmälan behövs men en indikation på hur många är aldrig fel..
Välkomna !!