Kändes nästan lite sisådär att bjuda in oss själva i slutet av vår resa men ni tog emot oss
med öppna famnen och dessutom servades vi på bästa sätt
Stället är bara att rekommendera rakt av, perfekt för förbipasserande Guzzister!
Återigen tack!
Moderator: Moderatorer