Sida 1 av 1

Vårträff i Skåne !!

Postat: 19 mar 2008, 16:31
av lundin b
Tänker ha en liknade träff som vinterträffen ngn gång i maj,troligtvis den 17:e maj.

Blir då "jam" på kvällen och "däcksparkande" på dan,och gissningsvis fler Guzzis än sist,2 st....men då var det ju vinter,min stod i garaget medans en riktig entusiast körde till träffen !! :shock: :shock: :D :D

Kanon!

Postat: 19 mar 2008, 17:57
av Nicke
Härligt!!

Skönt att se ert engagemang och lusten att träffa likasinnade. Det är väl ett nog så bra svar på den eviga frågan: "Vad är egentligen meningen med livet"

Kör hårt / Ne

Vårträff

Postat: 19 mar 2008, 18:16
av jakal
Den 17 maj skall Cilla o Stefan köra våråket :) så jag hänger nog med där.
Sorry :(

Re: Vårträff

Postat: 19 mar 2008, 22:40
av lundin b
jakal skrev:Den 17 maj skall Cilla o Stefan köra våråket :) så jag hänger nog med där.
Sorry :(
Vilken tid är det ??

Har tänkt att ha det här på em-kvällen,men blir kanske mastigt med två evenemang samma dag... !!??

Postat: 20 mar 2008, 07:58
av tokker
våråket va det för något hittar inget om det i kalendaren

Postat: 21 mar 2008, 14:42
av do 1
Hej! Det står om våråket i Giornales sista nummer under rapport från distriktsombuden. Det blir den 17 maj, vi träffas på Bilprovningen på Gunnesbo i Lund kl;13.00 för en gemensam runda.På kvällen är det grillning hemma hos oss i Blentarp, jag fixar maten och du ger mig 40 kr.anmälan om du vill vara med på grillningen senast helgen innan på tel;0416-13071 eller 0709-561871. Väl mött! Cilla och Stefan

Postat: 21 mar 2008, 14:50
av lundin b
do 1 skrev:Hej! Det står om våråket i Giornales sista nummer under rapport från distriktsombuden. Det blir den 17 maj, vi träffas på Bilprovningen på Gunnesbo i Lund kl;13.00 för en gemensam runda.På kvällen är det grillning hemma hos oss i Blentarp, jag fixar maten och du ger mig 40 kr.anmälan om du vill vara med på grillningen senast helgen innan på tel;0416-13071 eller 0709-561871. Väl mött! Cilla och Stefan
Sorry,detta möte står inte med i kalendern.. :roll:

Klart att man ska på detta istället !! :D :D

Tar mitt möte vid ett annat tillfälle !!

Är ju vårträffen helgen därpå dessutom...

Postat: 21 mar 2008, 14:56
av Tina
Jag har lagt in det i kalendern nu

Postat: 21 mar 2008, 16:03
av Tobbe
Snyggt, Tina :D
Men försök att lägga lite kortare text i kalendern och resten i länk-texten, kalendern växer så infernaliskt på höjden annars och man kan inte se hela månaden i samma fönster!

Fasen vad mycket kul ni har för er i Skåne, man kanske skulle emigrera :lol: