Sida 1 av 1
Vårträff i Skåne !!
Postat: 19 mar 2008, 16:31
av lundin b
Kanon!
Postat: 19 mar 2008, 17:57
av Nicke
Härligt!!
Skönt att se ert engagemang och lusten att träffa likasinnade. Det är väl ett nog så bra svar på den eviga frågan: "Vad är egentligen meningen med livet"
Kör hårt / Ne
Vårträff
Postat: 19 mar 2008, 18:16
av jakal
Den 17 maj skall Cilla o Stefan köra våråket

så jag hänger nog med där.
Sorry

Re: Vårträff
Postat: 19 mar 2008, 22:40
av lundin b
jakal skrev:Den 17 maj skall Cilla o Stefan köra våråket

så jag hänger nog med där.
Sorry

Vilken tid är det ??
Har tänkt att ha det här på em-kvällen,men blir kanske mastigt med två evenemang samma dag... !!??
Postat: 20 mar 2008, 07:58
av tokker
våråket va det för något hittar inget om det i kalendaren
Postat: 21 mar 2008, 14:42
av do 1
Hej! Det står om våråket i Giornales sista nummer under rapport från distriktsombuden. Det blir den 17 maj, vi träffas på Bilprovningen på Gunnesbo i Lund kl;13.00 för en gemensam runda.På kvällen är det grillning hemma hos oss i Blentarp, jag fixar maten och du ger mig 40 kr.anmälan om du vill vara med på grillningen senast helgen innan på tel;0416-13071 eller 0709-561871. Väl mött! Cilla och Stefan
Postat: 21 mar 2008, 14:50
av lundin b
do 1 skrev:Hej! Det står om våråket i Giornales sista nummer under rapport från distriktsombuden. Det blir den 17 maj, vi träffas på Bilprovningen på Gunnesbo i Lund kl;13.00 för en gemensam runda.På kvällen är det grillning hemma hos oss i Blentarp, jag fixar maten och du ger mig 40 kr.anmälan om du vill vara med på grillningen senast helgen innan på tel;0416-13071 eller 0709-561871. Väl mött! Cilla och Stefan
Sorry,detta möte står inte med i kalendern..
Klart att man ska på detta istället !!
Tar mitt möte vid ett annat tillfälle !!
Är ju vårträffen helgen därpå dessutom...
Postat: 21 mar 2008, 14:56
av Tina
Jag har lagt in det i kalendern nu
Postat: 21 mar 2008, 16:03
av Tobbe
Snyggt, Tina
Men försök att lägga lite kortare text i kalendern och resten i länk-texten, kalendern växer så infernaliskt på höjden annars och man kan inte se hela månaden i samma fönster!
Fasen vad mycket kul ni har för er i Skåne, man kanske skulle emigrera
