Sida 1 av 1

Samlad körning till vårträff?

Postat: 09 maj 2008, 06:51
av jakal
Finns det intresse av att vi kör tillsammans till vårträffen? Skulle vi då kunna träffas på Bilema i Höör? Det är centralt. Eller? Kom med förslag skåningar. :)

Re: Samlad körning till vårträff?

Postat: 09 maj 2008, 10:11
av Nicke
Höör upp!! :lol:

Fantastiskt bra initiativ. Nu sitter jag och grubblar på förslag för en central samlingsplats i norrlandsdistriktet. Hmmm.. Kiruna går nog bort :roll:

Re: Samlad körning till vårträff?

Postat: 09 maj 2008, 13:43
av lundin b
Låter mkt trevligt !!

Däremot känns det onödigt att köra ner till Höör för min del,vilken väg kör vi/ni,E4:an känns inte som ngt alternativ...

Gamla riksettan eller nåt kanske !!?? Är inte så hemma på dom vägarna..

Re: Samlad körning till vårträff?

Postat: 09 maj 2008, 19:51
av jakal
Ve`t int, som dom säger bland fäbodarna :) Men jag tycker att köra över Hässleholm och sen mot Växjö, Jönköping är en väg. Eller Hässleholm,Halmstad,Gislaved,Jönköping är en. :? Då är utgångs punkten Höör.
Eller :?:

Re: Samlad körning till vårträff?

Postat: 09 maj 2008, 23:31
av lundin b
Ett alternativ är att vi samlas hos mig utanför Ängelholm för en kopp kaffe innan vidare färd,vet en del trevliga vägar en bit upp i Halland iaf,sen får det väl bli större vägar,inte rakaste spåret kanske men..

Samling Kl 12.00 på fredag !!?? Kan det vara lagom ??

Re: Samlad körning till vårträff?

Postat: 11 maj 2008, 12:13
av jakal
:idea: Det låter bra nok för mig och min Quota och mig :D Jag hör av mig när det närmar sig att dra iväg. Ringer dig då.

Re: Samlad körning till vårträff?

Postat: 22 maj 2008, 13:00
av lundin b
Fler som vill hänga på !!?? :D :D

Re: Samlad körning till vårträff?

Postat: 23 maj 2008, 10:10
av lundin b
Snart kör vi !! :D :D

Bra väder är det också !! :D :D