Sida 1 av 1
Samlad körning till vårträff?
Postat: 09 maj 2008, 06:51
av jakal
Finns det intresse av att vi kör tillsammans till vårträffen? Skulle vi då kunna träffas på Bilema i Höör? Det är centralt. Eller? Kom med förslag skåningar.

Re: Samlad körning till vårträff?
Postat: 09 maj 2008, 10:11
av Nicke
Höör upp!!
Fantastiskt bra initiativ. Nu sitter jag och grubblar på förslag för en central samlingsplats i norrlandsdistriktet. Hmmm.. Kiruna går nog bort

Re: Samlad körning till vårträff?
Postat: 09 maj 2008, 13:43
av lundin b
Låter mkt trevligt !!
Däremot känns det onödigt att köra ner till Höör för min del,vilken väg kör vi/ni,E4:an känns inte som ngt alternativ...
Gamla riksettan eller nåt kanske !!?? Är inte så hemma på dom vägarna..
Re: Samlad körning till vårträff?
Postat: 09 maj 2008, 19:51
av jakal
Ve`t int, som dom säger bland fäbodarna

Men jag tycker att köra över Hässleholm och sen mot Växjö, Jönköping är en väg. Eller Hässleholm,Halmstad,Gislaved,Jönköping är en.

Då är utgångs punkten Höör.
Eller

Re: Samlad körning till vårträff?
Postat: 09 maj 2008, 23:31
av lundin b
Ett alternativ är att vi samlas hos mig utanför Ängelholm för en kopp kaffe innan vidare färd,vet en del trevliga vägar en bit upp i Halland iaf,sen får det väl bli större vägar,inte rakaste spåret kanske men..
Samling Kl 12.00 på fredag !!?? Kan det vara lagom ??
Re: Samlad körning till vårträff?
Postat: 11 maj 2008, 12:13
av jakal

Det låter bra nok för mig och min Quota och mig

Jag hör av mig när det närmar sig att dra iväg. Ringer dig då.
Re: Samlad körning till vårträff?
Postat: 22 maj 2008, 13:00
av lundin b
Fler som vill hänga på !!??

Re: Samlad körning till vårträff?
Postat: 23 maj 2008, 10:10
av lundin b