Classicträff
Postat: 20 maj 2008, 16:53
En träff i gammal (70-80talsstil)
för träffsugna. Hoppas några Guzzis förgyller...
http://www.cmmc.se/klassikertraffen.asp
för träffsugna. Hoppas några Guzzis förgyller...
http://www.cmmc.se/klassikertraffen.asp