Sida 1 av 1

Classicträff

Postat: 20 maj 2008, 16:53
av Nicke
En träff i gammal (70-80talsstil)
för träffsugna. Hoppas några Guzzis förgyller...

http://www.cmmc.se/klassikertraffen.asp

Re: Classicträff

Postat: 20 maj 2008, 20:18
av tokker
jap ska ditt :mrgreen: men utan guzzi som fortfarande inte är klar, får ta min v8 ditt