Sida 1 av 1

Tur för er...

Postat: 18 jun 2008, 10:19
av Nicke
Det här är väl antagligen inga nyheter för er skåningar, men för besökande svenskar :P kanske det här kan vara en bra hjälp för att hitta några pärlor att rulla runt på...

http://www.mctur.nu/index.php

Re: Tur för er...

Postat: 18 jun 2008, 11:43
av tokker
skåne är bäst :mrgreen: :mrgreen:

Re: Tur för er...

Postat: 20 jun 2008, 12:20
av Nicke
Jag antar att du menar på midsommarbordet...? :wink:

Re: Tur för er...

Postat: 23 jun 2008, 10:02
av tokker
tjaaa den varianten finns oxå :cry: :mrgreen: