Sida 1 av 1

Sommarträff/Garagejam 2/8-08

Postat: 21 jul 2008, 23:46
av lundin b
Kör ett garagejam lika som förra gången....

Ja,jag vet att det är träff i Gällivare också då,men dom som inte åker dit kan ju komma hit.. :mrgreen:

Har inget tema till mötet utan bara allmänt "tjöt".

Har ett Citroënmöte som börjar kl 12.00 om nån är intresserad... 8) :D

Guzzimötet är väl lagom kl 17,00,jammet börjar ca 19-20 tiden.

Datumet är 2/8-08 !!

Välkomna !! :D :D

Re: Sommarträff/Garagejam 2/8-08

Postat: 26 jul 2008, 14:56
av lundin b
Bumpar lite bara.... 8) 8) :mrgreen:

Re: Sommarträff/Garagejam 2/8-08

Postat: 05 aug 2008, 21:13
av west
Tackar för lite örongodis o trevligt sällskap. "Bluesmusikfrämjandet",- finns det kanske i Starby?

Re: Sommarträff/Garagejam 2/8-08

Postat: 07 aug 2008, 16:57
av lundin b
Tackar för besöket !! :-)

"Bluesmusikfrämjandet" skulle man starta kanske... :mrgreen: :mrgreen:

Enda Guzzin,men en trevlig California är ju aldrig fel !! :D

Ni lyssnade när det gick som sämst,trött och snurrig av vätskebrist och dyl så blev det lite fel, 2 L vatten lite mat och nån öl så gick det mkt bra sen !!!! :D :D Men då hade ni åkt,, :roll: :mrgreen: