Kör ett garagejam igen den 20:e September,samma upplägg som vanligt,Starby Bluesband är husband,sen får alla som vill spela,själva,med oss,med varandra eller vad det kan bli..
Alla instrument och musikstilar välkomna !!
Blir en reunion med mitt gamla band också,så då blir det lite punkpopsrockn´roll också !!
Kör ett enkelt fikamöte kl 17.00 för Citroën-Peugeot-Moto Guzzi !!
Jammet börjar 19-20 tiden.
Välkomna !!!!