Sida 1 av 1

Garagejam+enkel Citroën-Peugeot-Guzziträff

Postat: 03 sep 2008, 00:15
av lundin b
Hej !! :D

Kör ett garagejam igen den 20:e September,samma upplägg som vanligt,Starby Bluesband är husband,sen får alla som vill spela,själva,med oss,med varandra eller vad det kan bli.. 8)
Alla instrument och musikstilar välkomna !!

Blir en reunion med mitt gamla band också,så då blir det lite punkpopsrockn´roll också !!

Kör ett enkelt fikamöte kl 17.00 för Citroën-Peugeot-Moto Guzzi !!

Jammet börjar 19-20 tiden.

Välkomna !!!! :D :D

Re: Garagejam+enkel Citroën-Peugeot-Guzziträff

Postat: 04 sep 2008, 17:34
av lundin b
Bumpar lite bara... :roll: 8) :mrgreen:

Re: Garagejam+enkel Citroën-Peugeot-Guzziträff

Postat: 04 sep 2008, 18:39
av GuzziKungen
Där hade man lätt kvalat in med 2 puggar och en guzzi :mrgreen:
Synd bara att Skåne ligger obra till för mig :cry:

Re: Garagejam+enkel Citroën-Peugeot-Guzziträff

Postat: 07 sep 2008, 14:39
av lundin b
GuzziKungen skrev:Där hade man lätt kvalat in med 2 puggar och en guzzi :mrgreen:
Synd bara att Skåne ligger obra till för mig :cry:
Tanken var ju god iaf,, !! 8) :D

Blir en Citroën-Peugeot-Fiat-Guzziträff,då ngn ville komma i en Fiat.. 8)

Helt ok,gamla,ovanliga och kul bilar är välkomna oavsett märke !! :D

Ja även MC:s,tja man behöver inte ens ha ngn bil eller mc,man är välkommen ändå !! :mrgreen:

Re: Garagejam+enkel Citroën-Peugeot-Guzziträff

Postat: 15 sep 2008, 23:57
av lundin b
Blir en reunion med mitt gamla band också,så då blir det lite punkpopsrockn´roll också !!

Re: Garagejam+enkel Citroën-Peugeot-Guzziträff

Postat: 16 sep 2008, 16:05
av GuzziKungen
lundin b skrev:Blir en reunion med mitt gamla band också,så då blir det lite punkpopsrockn´roll också !!
punkpopsrockn´roll
Nu börjar du locka för hårt ,knappt så att de går att avstå avståndet till trotts :cry:

Re: Garagejam+enkel Citroën-Peugeot-Guzziträff

Postat: 17 sep 2008, 15:42
av -ah
Hörru Lundin,B;
kan vi ha träffats på Ankeborg på den tiden Allan levde och verkade?

Re: Garagejam+enkel Citroën-Peugeot-Guzziträff

Postat: 17 sep 2008, 15:55
av lundin b
-ah skrev:Hörru Lundin,B;
kan vi ha träffats på Ankeborg på den tiden Allan levde och verkade?
Är inte riktigt med på vad du menar,så troligtvis inte,, :roll:

Jag är ny i Guzzisammanhang,även om jag gillat märket länge.. :mrgreen:

Re: Garagejam+enkel Citroën-Peugeot-Guzziträff

Postat: 18 sep 2008, 10:55
av -ah
lundin b skrev:
-ah skrev:Hörru Lundin,B;
kan vi ha träffats på Ankeborg på den tiden Allan levde och verkade?
Är inte riktigt med på vad du menar,så troligtvis inte,, :roll:

Jag är ny i Guzzisammanhang,även om jag gillat märket länge.. :mrgreen:
Näh , det gäller inte Guzzi utan Citroën - men minns du inte Allan W, är det nog inte så troligt att vi träffats där... :)

Re: Garagejam+enkel Citroën-Peugeot-Guzziträff

Postat: 22 sep 2008, 17:15
av lundin b
Tack till alla som kom !! :D :D

Dock bara 2 Guzzis,vilket iofs inte är så bara men,, 8) 3 med min.. :roll:

Eddie Meduzas fd. trummis var med på jammet,Duracellkaninen ligger i lä må jag säga... 8) :D