Sida 1 av 2
Filmkväll eller nåt... 2009-01-21
Postat: 21 okt 2008, 01:16
av lundin b
Datum bestämt 2009-01-21 kl 19.00 !!
En filmkväll,skulle det kunna vara ngt !!??
Nån gång i januari för att lysa upp tillvaron i vintermörkret typ...
Jag flyttar snart och har en lämplig lokal,dock inga filmer...

Går iofs att fixa fram men har du ngt roligt så..
Ja eftersom det står i Skånetråden så blir det i,just det,Skåne..

Re: Filmkväll eller nåt...
Postat: 05 nov 2008, 08:52
av peterd
Heja på Bjarne!
Det är precis vad som behövs i januari.
Jag har inga filmer, men några bilder som vi skulle kunna visa på Din dator. Ett litet bidrag i alla fall!
mvh Peter D
Re: Filmkväll eller nåt...
Postat: 05 nov 2008, 12:15
av Nicke
Pratar vi fransk eller italiensk "porr"??

Re: Filmkväll eller nåt...
Postat: 05 nov 2008, 15:53
av lundin b
Re: Filmkväll eller nåt... 2008-01-21
Postat: 05 nov 2008, 16:37
av Nicke
Uhh, javohl bumsen BMW sehr schöne....
Näää, det funkar inte för mig heller...

Re: Filmkväll eller nåt... 2008-01-21
Postat: 05 nov 2008, 21:39
av tokker
vet ni att bmw´s klub tidning heter ja just det BUMSEN

Re: Filmkväll eller nåt... 2008-01-21
Postat: 06 nov 2008, 02:02
av Raz
Nicke som dammar av sina kunskaper kan få i uppgift att översätta bumsen från tyska

Re: Filmkväll eller nåt... 2008-01-21
Postat: 06 nov 2008, 11:18
av Tobbe
Norstedts tysk-svenska ordbok
bumsen
[ sv itr (h, i bet. 2 dock s) vard.
1 slå dovt, dunsa, dunka; smälla; an dieser Ecke bumst es immer i det här hörnet smäller det (krockar bilarna) hela tiden
2 (s) mit dem Kopf gegen etw. ~ dunka (slå) huvudet i ngt
För inte åsyftar ni?
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
3 mit jmdm. ~ vulg. knulla med ngn
\ sv tr vulg., jmdn. ~ knulla ngn
Re: Filmkväll eller nåt... 2008-01-21
Postat: 07 nov 2008, 00:30
av Raz
Jag har svårt att tänka mig att de som namngav den tidningen hade koll på det

Re: Filmkväll eller nåt... 2008-01-21
Postat: 22 nov 2008, 10:36
av lundin b
Bara påminner lite...

Om filmkväll då alltså,,

Re: Filmkväll eller nåt... 2008-01-21
Postat: 22 nov 2008, 14:49
av Raz
lundin b skrev:Bara påminner lite...

Om filmkväll då alltså,,

Ska ni kolla på Tillbaka Till Framtiden? Eller menar du 2009

Re: Filmkväll eller nåt... 2008-01-21
Postat: 22 nov 2008, 15:48
av Nicke
Hehehe

Re: Filmkväll eller nåt... 2008-01-21
Postat: 23 nov 2008, 00:29
av lundin b
Raz skrev:lundin b skrev:Bara påminner lite...

Om filmkväll då alltså,,

Ska ni kolla på Tillbaka Till Framtiden? Eller menar du 2009

Ja,ja ett år hit eller dit...
2009 ska det vara så klart,undrar vad det blev i Giornale...

Re: Filmkväll eller nåt... 2009-01-21
Postat: 23 nov 2008, 00:47
av Tobbe
Enligt säkra källor kan jag meddela att den paketeras denna helg
Den som väntar på nåt gott.........

Re: Filmkväll eller nåt... 2009-01-21
Postat: 23 nov 2008, 16:37
av Guzzikjelle
Det blev fel år i Giornale en som tjyvläst

Vi får väl kolla om vi kan skaffa ett pogram till redaktören som rättar felaktiga datum o årtal

och som sagt packat o på väg till snigelverket måndagen den 24/11 08(09)??
