Sida 1 av 2

Filmkväll eller nåt... 2009-01-21

Postat: 21 okt 2008, 01:16
av lundin b
Datum bestämt 2009-01-21 kl 19.00 !!

En filmkväll,skulle det kunna vara ngt !!??

Nån gång i januari för att lysa upp tillvaron i vintermörkret typ... :roll: :D

Jag flyttar snart och har en lämplig lokal,dock inga filmer... :roll: Går iofs att fixa fram men har du ngt roligt så.. :D

Ja eftersom det står i Skånetråden så blir det i,just det,Skåne.. :mrgreen:

Re: Filmkväll eller nåt...

Postat: 05 nov 2008, 08:52
av peterd
Heja på Bjarne!

Det är precis vad som behövs i januari.

Jag har inga filmer, men några bilder som vi skulle kunna visa på Din dator. Ett litet bidrag i alla fall!

mvh Peter D

Re: Filmkväll eller nåt...

Postat: 05 nov 2008, 12:15
av Nicke
Pratar vi fransk eller italiensk "porr"??

:mrgreen:

Re: Filmkväll eller nåt...

Postat: 05 nov 2008, 15:53
av lundin b
Nicke skrev:Pratar vi fransk eller italiensk "porr"??

:mrgreen:
Vilken som fungerar !! 8) :D

Så länge det inte är tysk,för då skrattar man bara... :mrgreen: :mrgreen:

Re: Filmkväll eller nåt... 2008-01-21

Postat: 05 nov 2008, 16:37
av Nicke
Uhh, javohl bumsen BMW sehr schöne....

Näää, det funkar inte för mig heller... :?

Re: Filmkväll eller nåt... 2008-01-21

Postat: 05 nov 2008, 21:39
av tokker
vet ni att bmw´s klub tidning heter ja just det BUMSEN :mrgreen: :mrgreen:

Re: Filmkväll eller nåt... 2008-01-21

Postat: 06 nov 2008, 02:02
av Raz
Nicke som dammar av sina kunskaper kan få i uppgift att översätta bumsen från tyska 8)

Re: Filmkväll eller nåt... 2008-01-21

Postat: 06 nov 2008, 11:18
av Tobbe
Norstedts tysk-svenska ordbok
bumsen
[ sv itr (h, i bet. 2 dock s) vard.
1 slå dovt, dunsa, dunka; smälla; an dieser Ecke bumst es immer i det här hörnet smäller det (krockar bilarna) hela tiden
2 (s) mit dem Kopf gegen etw. ~ dunka (slå) huvudet i ngt
För inte åsyftar ni? :oops:
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
3 mit jmdm. ~ vulg. knulla med ngn
\ sv tr vulg., jmdn. ~ knulla ngn

Re: Filmkväll eller nåt... 2008-01-21

Postat: 07 nov 2008, 00:30
av Raz
Jag har svårt att tänka mig att de som namngav den tidningen hade koll på det :lol:

Re: Filmkväll eller nåt... 2008-01-21

Postat: 22 nov 2008, 10:36
av lundin b
Bara påminner lite... :roll: Om filmkväll då alltså,, :mrgreen:

Re: Filmkväll eller nåt... 2008-01-21

Postat: 22 nov 2008, 14:49
av Raz
lundin b skrev:Bara påminner lite... :roll: Om filmkväll då alltså,, :mrgreen:
Ska ni kolla på Tillbaka Till Framtiden? Eller menar du 2009 :mrgreen:

Re: Filmkväll eller nåt... 2008-01-21

Postat: 22 nov 2008, 15:48
av Nicke
Hehehe :D

Re: Filmkväll eller nåt... 2008-01-21

Postat: 23 nov 2008, 00:29
av lundin b
Raz skrev:
lundin b skrev:Bara påminner lite... :roll: Om filmkväll då alltså,, :mrgreen:
Ska ni kolla på Tillbaka Till Framtiden? Eller menar du 2009 :mrgreen:
Ja,ja ett år hit eller dit... :lol: 8)

2009 ska det vara så klart,undrar vad det blev i Giornale... :roll:

Re: Filmkväll eller nåt... 2009-01-21

Postat: 23 nov 2008, 00:47
av Tobbe
Enligt säkra källor kan jag meddela att den paketeras denna helg :D
Den som väntar på nåt gott......... :lol:

Re: Filmkväll eller nåt... 2009-01-21

Postat: 23 nov 2008, 16:37
av Guzzikjelle
Det blev fel år i Giornale en som tjyvläst :lol: Vi får väl kolla om vi kan skaffa ett pogram till redaktören som rättar felaktiga datum o årtal :lol: och som sagt packat o på väg till snigelverket måndagen den 24/11 08(09)?? :twisted: