DO presentation..

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
lundin b
Distriktsombud 1 (Skåne)
Inlägg: 288
Blev medlem: 28 okt 2007, 23:20
Mina motorcyklar: Florida-88
Ort: Östra Ljungby

DO presentation..

Inlägg av lundin b »

Hej !!

Jag heter Bjarne Lundin, är 41 år och är ny DO i Skåne, har inte haft Guzzi så länge, dock varit fashinerad länge, har en California V7 850 GT-74.

Jag bor i NV-skåne, har en hel del bilar, främst Citroën som fler i klubben visst också har, Guzzi och Citroën tycks ha gemensam dragningskraft.

Tar gärna emot förslag på aktiviteter !!
Senast redigerad av 1 lundin b, redigerad totalt 5 gånger.
Mvh. Lundin B
Guzzikjelle
Kassör & Medlemsregistrator
Inlägg: 1201
Blev medlem: 01 apr 2007, 19:18
Mina motorcyklar: Mina olika Guzziss V50 -78-84 850 T5 -84-97 V10 Centaruro -97-2006 Griso 1100 -06--- NTX 750 1990 numera V85 TT Övriga får väl inte nämnas?
Ort: Österbymo

Re: DO presentation..

Inlägg av Guzzikjelle »

Välkommen i gänget skall skicka över medlemslistor och annat matrial som du kan ha nytta av sen hoppas jag Cilla lämnar över det hon har sen tidigare. Är det nått särskilt du önskar så maila till baks då. P.s ett postgiro konto våre önskvärt så det lilla klubb bidraget kan översändas.
:D Kjelle
Guzzikjelle/Kassör
Medlemregistrator
jakal
GuzziFanatisk
Inlägg: 206
Blev medlem: 28 apr 2007, 19:05
Mina motorcyklar: Guzzi fan.
V85 TT
Ägt 5 guzzi under mina mc år.
Ort: Ystad

Re: DO presentation..

Inlägg av jakal »

Välkommen Bjarne.
Har en ide om en vårträff som kunde utgå från mitten av Skåne med avslut i Simrishamn på det nya Italienska bilmuset. Är det nåt ??
Dom har ju även en Italien träff en gång om året.
V85tt
Användarvisningsbild
lundin b
Distriktsombud 1 (Skåne)
Inlägg: 288
Blev medlem: 28 okt 2007, 23:20
Mina motorcyklar: Florida-88
Ort: Östra Ljungby

Re: DO presentation..

Inlägg av lundin b »

jakal skrev:Välkommen Bjarne.
Har en ide om en vårträff som kunde utgå från mitten av Skåne med avslut i Simrishamn på det nya Italienska bilmuset. Är det nåt ??
Dom har ju även en Italien träff en gång om året.
Låter som en bra idé !! :D

Kanske starta i andra änden på Skåne t.o.m,typ Höganäs/Torekov !!??

Skåne är ju inte sååå långt.. 8)
Mvh. Lundin B
Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Re: DO presentation..

Inlägg av Nicke »

Nu när tidningen kommit ut ur garderoben vill också jag passa på att välkomna vårt nya skåne DO till den åtråvärda posten. Jag är säker på att du kommer att hålla igång de av de dina som är intresserade av att umgås.

Men en uppmaning till alla er SkåneGuzzister: Se nu till att ert DO får möjlighet att vara kontaktperson och inte behöver genomleva sina dagar i "splendid isolation"... :wink:
Ciao / Ne
jakal
GuzziFanatisk
Inlägg: 206
Blev medlem: 28 apr 2007, 19:05
Mina motorcyklar: Guzzi fan.
V85 TT
Ägt 5 guzzi under mina mc år.
Ort: Ystad

Re: DO presentation..

Inlägg av jakal »

Men en uppmaning till alla er SkåneGuzzister: Se nu till att ert DO får möjlighet att vara kontaktperson och inte behöver genomleva sina dagar i "splendid isolation"...

Vi är några på österlen som finns till förfogande. Som synes. :lol: Hör av dig till mig när det så behövs :wink: Cilla o Stefan kommer ju att nog ordna någon grillkväll hoppas jag :D
Att Starta i andra änden av Sveriges kornbod gör mig inget men jag tycker att andra av skåningarna skall ochså höras. Så vad vill ni. Hjälp till med förslag till Bjarne. :idea:
V85tt
Latus
Guzziåkare
Inlägg: 46
Blev medlem: 13 aug 2007, 15:38
Mina motorcyklar: Honda 500 T Motoguzzi Cal 3
Ort: Sibbhult

Re: DO presentation..

Inlägg av Latus »

Låter trevligt, bor själv i Nord-östra hörnan men kan ta mig var som helst så fort smärre justeringar är gjorda :)
Bara döda fiskar följer strömmen.
Skriv svar