Sida 1 av 1

Garagejam och motorträff !!

Postat: 21 dec 2008, 05:17
av lundin b
Lördagen den 17:e januari kör vi igen !!

Denna gången i mitt nya garage i Östra-Ljungby.

Motorträffen börjar kl 17 och jammet kör igång 19-20-tiden.

Starby Bluesband är husband som vanligt men alla musikstilar och instrument går bra !!

Lite info om sånt som brukar hända:

http://svammelsurium.blogg.se/2008/febr ... -n-ro.html

http://svammelsurium.blogg.se/2008/sept ... ville.html

Ligger nära E4:an, ta avfarten "väg 13,Höör,Ängelholm,Klippan" kör mot klippan några 100 m ,sväng sedan höger mot Åstorp ,några 100 m och första huset på höger sida, ett vitt och blått hus med ett vindkraftverk.

Karta: http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?var=% ... ungby+4884

Välkomna !! :mrgreen: :mrgreen:

Re: Garagejam och motorträff !!

Postat: 22 dec 2008, 02:33
av Raz
Länkarna funkar inte riktigt. Jag lyckas inte ens gissa dem manuellt.

Re: Garagejam och motorträff !!

Postat: 22 dec 2008, 20:17
av Latus
Tyvärr samma problem med länkarna :) En vacker dag kommer jag att dyka upp på ett tockna däringa jam, får se om januari vädret håller :roll:

Re: Garagejam och motorträff !!

Postat: 30 dec 2008, 02:56
av lundin b
Nu funkar länkarna !! 8) :mrgreen: :mrgreen:

Re: Garagejam och motorträff !!

Postat: 14 jan 2009, 17:17
av lundin b
Nu på lördag är det dags !! :mrgreen: :mrgreen:

Re: Garagejam och motorträff !!

Postat: 17 jan 2009, 12:37
av lundin b
lundin b skrev:Nu på lördag är det dags !! :mrgreen: :mrgreen:
Idag är det lördag !! :D :D

Re: Garagejam och motorträff !!

Postat: 17 jan 2009, 16:21
av Tina
Hoppas ni får det kul!

Re: Garagejam och motorträff !!

Postat: 17 jan 2009, 16:48
av Tobbe
Fast inte fööör kul för det innebär ju att man missat nåt, igen :D

Re: Garagejam och motorträff !!

Postat: 18 jan 2009, 13:14
av Nicke
Betongkepor idag eller?? :mrgreen: