Sida 1 av 1

Språkfråga

Postat: 05 feb 2009, 13:31
av Nicke
He he, ja vad ska man säga...?

Ni får ha överseende med vår It-knutte!
Jag är då tämligen säker på att hans något ofina tilltag, att lägga artikeln från Sydsvenskan under avdelningen för utländska artiklar i artikeldepån blott är ett misstag. :wink:

Re: Språkfråga

Postat: 10 feb 2009, 18:00
av peterd
Det gör inget, vi är vana. Vi håller alltid dörren till Danmark öppen, de har ju tom en generalagent för Guzzi där.

Re: Språkfråga

Postat: 10 feb 2009, 20:15
av Tobbe
Jag är ledsen :( :cry:
But don't shot the messenger!

Allt jag länkar ut på hemsidan, kommer ju från andra och jag måste ju helt
enkelt ha fått felaktiga förutsättningar, eller hur :mrgreen: