Språkfråga
Postat: 05 feb 2009, 13:31
He he, ja vad ska man säga...?
Ni får ha överseende med vår It-knutte!
Jag är då tämligen säker på att hans något ofina tilltag, att lägga artikeln från Sydsvenskan under avdelningen för utländska artiklar i artikeldepån blott är ett misstag.
Ni får ha överseende med vår It-knutte!
Jag är då tämligen säker på att hans något ofina tilltag, att lägga artikeln från Sydsvenskan under avdelningen för utländska artiklar i artikeldepån blott är ett misstag.