Svenska Citroënklubben bjuder in landsbrodersmärken !!
Postat: 04 maj 2009, 18:09
Nu är ju Guzzi inte franskt, men jag vet däremot att det är hel del Guzzianer som gillar Citroën också, så det hade varit mkt trevligt med Guzzi besök också !!
Den 7/7-09 kl 18.00 har vi i Svc en caféträff där vi tänker bjuda in andra märkesklubbar som älskar franskt,,
Typ Renault och Peugeot då.. fler tänkbara klubbar !!??
Plats blir: http://www.skvattemolla.se/
Ingen föranmälan behövs men en indikation på hur många är aldrig fel..
Välkomna !!
Den 7/7-09 kl 18.00 har vi i Svc en caféträff där vi tänker bjuda in andra märkesklubbar som älskar franskt,,
Typ Renault och Peugeot då.. fler tänkbara klubbar !!??
Plats blir: http://www.skvattemolla.se/
Ingen föranmälan behövs men en indikation på hur många är aldrig fel..
Välkomna !!