Sida 1 av 1

Svenska Citroënklubben bjuder in landsbrodersmärken !!

Postat: 04 maj 2009, 18:09
av lundin b
Nu är ju Guzzi inte franskt, men jag vet däremot att det är hel del Guzzianer som gillar Citroën också, så det hade varit mkt trevligt med Guzzi besök också !! :D :D

Den 7/7-09 kl 18.00 har vi i Svc en caféträff där vi tänker bjuda in andra märkesklubbar som älskar franskt,, 8) :lol:

Typ Renault och Peugeot då.. fler tänkbara klubbar !!?? :roll:

Plats blir: http://www.skvattemolla.se/

Ingen föranmälan behövs men en indikation på hur många är aldrig fel.. :)

Välkomna !! :D

Re: Svenska Citroënklubben bjuder in landsbrodersmärken !!

Postat: 17 jun 2009, 23:14
av lundin b
Börjar närma sig, ngn här som kommer ?? :?: :D