Sida 1 av 1

Tisdagsträff i Löddeköpinge

Postat: 15 maj 2009, 13:23
av peterd
Kunde det vara intressant med gemensam färd till Löddeköpinge någon tisdagskväll. Jag hörde att det var fantastisk uppslutning i tisdags med massor av MC. Jag har aldrig varit där eftersom jag håller i ungdomsträning på kanotklubben, men någon tisdag hade jag tänkt att jag skulle rymma från kanoten och sticka till Löddeköpinge i stället, te 26/5?

Vad tyx?

Re: Tisdagsträff i Löddeköpinge

Postat: 16 maj 2009, 01:27
av lundin b
peterd skrev:Kunde det vara intressant med gemensam färd till Löddeköpinge någon tisdagskväll. Jag hörde att det var fantastisk uppslutning i tisdags med massor av MC. Jag har aldrig varit där eftersom jag håller i ungdomsträning på kanotklubben, men någon tisdag hade jag tänkt att jag skulle rymma från kanoten och sticka till Löddeköpinge i stället, te 26/5?

Vad tyx?
Låter som en bra idé !!

Hoppas jag fått tag i en Guzzi tills dess bara, annars kanske jag kan låna din en gång till... :roll:

Den 26:e maj jobbar jag dock...men ni andra kan ju mkt väl åka dit ändå !! :)

Re: Tisdagsträff i Löddeköpinge

Postat: 17 maj 2009, 19:59
av peterd
Ja,det skall väl kunna gå för sig. Men vi kan ju skjuta på det till den 2/6, så att Du hinner skaffa en egen :lol:

Är det ingen annan som tycker det är en bra idé?

Peter

Re: Tisdagsträff i Löddeköpinge

Postat: 18 maj 2009, 02:13
av lundin b
peterd skrev:Ja,det skall väl kunna gå för sig. Men vi kan ju skjuta på det till den 2/6, så att Du hinner skaffa en egen :lol:

Är det ingen annan som tycker det är en bra idé?

Peter
Har skaffat en egen nu iaf !! :mrgreen: :mrgreen:

2/6 kan nog funka som det ser ut nu iaf !! :)

Re: Tisdagsträff i Löddeköpinge

Postat: 18 maj 2009, 08:09
av peterd
Aha!

Nu blev man nyfiken!

Peter

Re: Tisdagsträff i Löddeköpinge

Postat: 18 maj 2009, 17:35
av tokker
den 2-6 kan jag oxå.

Re: Tisdagsträff i Löddeköpinge

Postat: 19 maj 2009, 08:33
av peterd
Så bra, då blir vi tre. Det blir riktigt trångt!

Peter

Re: Tisdagsträff i Löddeköpinge

Postat: 23 maj 2009, 21:49
av tokker
hallo
räkna inte med mej guzzi´n liggar i 1000 delar o får inte ihop den innan den 2

Re: Tisdagsträff i Löddeköpinge

Postat: 02 jun 2009, 14:00
av lundin b
Jag kör till Lödde ikväll !! :D :D

Re: Tisdagsträff i Löddeköpinge

Postat: 04 jun 2009, 07:48
av peterd
Jaha Bjarne, det var ju ljusblått!

Jag gav upp när det var så tyst på det här ämnet.

Var det trevligt nere i Lödde?

Vad är det för Guzzi Du köpt?

Re: Tisdagsträff i Löddeköpinge

Postat: 06 jun 2009, 01:27
av lundin b
peterd skrev:Jaha Bjarne, det var ju ljusblått!

Jag gav upp när det var så tyst på det här ämnet.

Var det trevligt nere i Lödde?
Jodå, mkt trevligt där som alltid !! :D :D

Eftersom DU inte skrev ngt här trodde jag att du inte skulle dit.. :roll: :? :lol:

Inte så många Guzzis, 5-6 st typ, men trevligt ändå !! Höjdpunkten var en Le Mans-85:a som gått endast ca 600 mil !!! :shock: :D :D

Träffade många trevliga människor och fick ett mkt bra uppslag om en träff !! :idea: :D

Re: Tisdagsträff i Löddeköpinge

Postat: 06 jun 2009, 01:28
av lundin b
peterd skrev:
Vad är det för Guzzi Du köpt?
http://forum.guzziclub.nu/viewtopic.php?f=24&t=1869 :wink: :mrgreen: