Sida 1 av 1

Möte i ÖL !!

Postat: 21 maj 2009, 18:06
av lundin b
Torsdag 28/5 kl 18.00 har jag "öppet garage", dvs mek/snack/däcksparkarträff. 8)

En enkel träff som alla fordon är välkomna på !!

Vet inte vad det kommer att handla om, men om ngn vill ha reda på mer om D-Jetronic (injection electronique) och nåt på Xantia/XM så kan jag väl bistå med nåt iaf.. :) Har en del XM och DS grejor till ev.försäljning också.

Och möte i ÖL betyder att det är i Östra Ljungby... :wink: :mrgreen: :mrgreen: mittemot Shellmacken på vägen mot Åstorp, första huset på höger sida med ett litet vindkraftverk.

Kaffe och korv finnes !! :)

Välkomna!!

Re: Möte i ÖL !!

Postat: 26 maj 2009, 01:33
av lundin b
Påminner lite bara... 8) :D

Re: Möte i ÖL !!

Postat: 28 maj 2009, 13:19
av lundin b
Ikväll är det !! :D :D

Välkomna !! :mrgreen: