Möte i ÖL !!
Postat: 21 maj 2009, 18:06
Torsdag 28/5 kl 18.00 har jag "öppet garage", dvs mek/snack/däcksparkarträff.
En enkel träff som alla fordon är välkomna på !!
Vet inte vad det kommer att handla om, men om ngn vill ha reda på mer om D-Jetronic (injection electronique) och nåt på Xantia/XM så kan jag väl bistå med nåt iaf..
Har en del XM och DS grejor till ev.försäljning också.
Och möte i ÖL betyder att det är i Östra Ljungby...
mittemot Shellmacken på vägen mot Åstorp, första huset på höger sida med ett litet vindkraftverk.
Kaffe och korv finnes !!
Välkomna!!
En enkel träff som alla fordon är välkomna på !!
Vet inte vad det kommer att handla om, men om ngn vill ha reda på mer om D-Jetronic (injection electronique) och nåt på Xantia/XM så kan jag väl bistå med nåt iaf..
Och möte i ÖL betyder att det är i Östra Ljungby...
Kaffe och korv finnes !!
Välkomna!!