Sida 1 av 1

Skrea

Postat: 26 maj 2009, 10:15
av peterd
Är det någon skåning som skall upp till Skrea i helgen? Kunde vara kul med lite samåkning tycker jag! Jag kommer att åka upp en sväng under Lördagen.

Peter D

Re: Skrea

Postat: 26 maj 2009, 20:53
av jakal
Jag kör dit på fredagen. Kör från Österlen vid 13,00 ca. Vet inte om jag får med mig pågarna från Simrishamn. :?
Synes där. :D

Re: Skrea

Postat: 28 maj 2009, 22:17
av west
Jag åker upp lördag förmiddag för att vara med på utflykten. Åker från Laholm ca. 9.00.
Trevligt med samåkning om nogon mer känner för det.
/Bjarne