Skrea
Postat: 26 maj 2009, 10:15
Är det någon skåning som skall upp till Skrea i helgen? Kunde vara kul med lite samåkning tycker jag! Jag kommer att åka upp en sväng under Lördagen.
Peter D
Peter D
Välkommen till Guzziklubbens forum på ny adress
http://www.guzziclubforum.nu/Forum/
http://www.guzziclubforum.nu/Forum/viewtopic.php?f=10&t=1991