Sida 1 av 1

Guzziträff i Löddeköpinge !!

Postat: 06 jun 2009, 02:02
av lundin b
En av funktionärerna på tisdagsträffen i Lödde är en Guzzientusiast och kom med det utmärkta förslaget att ha en speciell plats vigd åt Guzzis på träffen nån tisdag. :idea: :D

Hade varit bra om info om denna träff kommit med i Giornale, men den blir nog för sent på året då.. :?

Spånar på lämpligt datum,, 8)

Re: Guzziträff i Löddeköpinge !!

Postat: 17 jun 2009, 23:12
av lundin b
Ingen som tycker detta kan vara ngt !!?? :roll: :? :wink: :mrgreen:

Re: Guzziträff i Löddeköpinge !!

Postat: 18 jun 2009, 19:05
av tokker
jodå välj du en dag som passer dej
ps... helst en solig dag :lol:

Re: Guzziträff i Löddeköpinge !!

Postat: 27 jun 2009, 08:46
av peterd
Jag kan nu på tisdag, den 30/6. Sedan är jag bortrest ett par veckor.

Peter D

Re: Guzziträff i Löddeköpinge !!

Postat: 27 jun 2009, 16:53
av lundin b
Får nog ta denna träff nästa år så att det hinner komma med i tidningen och så...

Däremot så kan man ju åka dit ändå "som vanligt" !!

Eller så åker man till Tydingesjön där jag var i torsdags, mkt trevlig träff där, och mkt roligare vägar på vägen dit och hem dessutom !! :D :D