Sida 1 av 1
Guzziträff i Löddeköpinge !!
Postat: 06 jun 2009, 02:02
av lundin b
En av funktionärerna på tisdagsträffen i Lödde är en Guzzientusiast och kom med det utmärkta förslaget att ha en speciell plats vigd åt Guzzis på träffen nån tisdag.
Hade varit bra om info om denna träff kommit med i Giornale, men den blir nog för sent på året då..
Spånar på lämpligt datum,,

Re: Guzziträff i Löddeköpinge !!
Postat: 17 jun 2009, 23:12
av lundin b
Re: Guzziträff i Löddeköpinge !!
Postat: 18 jun 2009, 19:05
av tokker
jodå välj du en dag som passer dej
ps... helst en solig dag

Re: Guzziträff i Löddeköpinge !!
Postat: 27 jun 2009, 08:46
av peterd
Jag kan nu på tisdag, den 30/6. Sedan är jag bortrest ett par veckor.
Peter D
Re: Guzziträff i Löddeköpinge !!
Postat: 27 jun 2009, 16:53
av lundin b
Får nog ta denna träff nästa år så att det hinner komma med i tidningen och så...
Däremot så kan man ju åka dit ändå "som vanligt" !!
Eller så åker man till Tydingesjön där jag var i torsdags, mkt trevlig träff där, och mkt roligare vägar på vägen dit och hem dessutom !!
