Danska Guzziklubben besöker träffen i Löddeköpinge !!
Postat: 07 aug 2009, 14:50
Tisdagen den 18:e augusti besöker danska Guzziklubben träffen på http://www.vikingatider.se !!
Vi kan ju inte vara sämre !!!!!!
Jag får ta ledigt från jobbet, men jag kommer dit !!

http://www.motoguzzi.dk/index.php?optio ... &Itemid=68
I Löddeköpinge ved Barsebäck holdes der hver tirsdag sommeren igennem samling/træf på en stor åben plads. (Adressen er Ådalsvägen 18, Kävling).
Der mødes motorcykler, amerikanerbiler, sportsvogne, flyvemaskiner og sågar traktorer og andet sjov. Nogle gange siges der at kommer over 1000 mennesker på en god aften. Svenskerne kan angiveligt en masse som vi sjældent oplever i Danmark.
Der er knap 1 times kørsel fra København. På pladsen kan købes både noget at spise (pølser og fisk) og drikke. Løjerne starter kl. 18 og slutter kl. 21.
Se linket: http://www.vikingatider.se/sidor/program_2009.htm
Tirsdag d. 18. august vil der desuden være flyopvisning.
Kør med! Vi mødes på tankstationen ved rundkørslen ved Kastrup Lufthavn kl. 16.30 og kører derover. Giv gerne et pip (ring eller sms) hvis du vil med.
Vi ses.
Vita, 24 22 13 40
Vi kan ju inte vara sämre !!!!!!
Jag får ta ledigt från jobbet, men jag kommer dit !!
http://www.motoguzzi.dk/index.php?optio ... &Itemid=68
I Löddeköpinge ved Barsebäck holdes der hver tirsdag sommeren igennem samling/træf på en stor åben plads. (Adressen er Ådalsvägen 18, Kävling).
Der mødes motorcykler, amerikanerbiler, sportsvogne, flyvemaskiner og sågar traktorer og andet sjov. Nogle gange siges der at kommer over 1000 mennesker på en god aften. Svenskerne kan angiveligt en masse som vi sjældent oplever i Danmark.
Der er knap 1 times kørsel fra København. På pladsen kan købes både noget at spise (pølser og fisk) og drikke. Løjerne starter kl. 18 og slutter kl. 21.
Se linket: http://www.vikingatider.se/sidor/program_2009.htm
Tirsdag d. 18. august vil der desuden være flyopvisning.
Kør med! Vi mødes på tankstationen ved rundkørslen ved Kastrup Lufthavn kl. 16.30 og kører derover. Giv gerne et pip (ring eller sms) hvis du vil med.
Vi ses.
Vita, 24 22 13 40