Stort tack till Bjarne (b lundin)!
Postat: 15 aug 2009, 22:22
Vill tacka för din och din sambos generositet igår, tror jag talar för oss alla tre.
Kändes nästan lite sisådär att bjuda in oss själva i slutet av vår resa men ni tog emot oss
med öppna famnen och dessutom servades vi på bästa sätt
Stället är bara att rekommendera rakt av, perfekt för förbipasserande Guzzister!
Återigen tack!
Kändes nästan lite sisådär att bjuda in oss själva i slutet av vår resa men ni tog emot oss
med öppna famnen och dessutom servades vi på bästa sätt
Stället är bara att rekommendera rakt av, perfekt för förbipasserande Guzzister!
Återigen tack!