Sida 1 av 1

Stort tack till Bjarne (b lundin)!

Postat: 15 aug 2009, 22:22
av Tobbe
Vill tacka för din och din sambos generositet igår, tror jag talar för oss alla tre.
Kändes nästan lite sisådär att bjuda in oss själva i slutet av vår resa men ni tog emot oss
med öppna famnen och dessutom servades vi på bästa sätt :D

Stället är bara att rekommendera rakt av, perfekt för förbipasserande Guzzister!

Återigen tack!

Re: Stort tack till Bjarne (b lundin)!

Postat: 16 aug 2009, 10:14
av Guzzikjelle
Tackar såmycket för eran gästfrihet
Kjelle mfl

Re: Stort tack till Bjarne (b lundin)!

Postat: 16 aug 2009, 13:08
av lundin b
Bara trevligt med "fint" besök !! 8) :mrgreen: :mrgreen:

Att det var på slutet av resan har ju ingen betydelse, man måste ju bo någonstans då också, ni bjöd ju på whisky och öl så.. :D :D

Dessutom blev jag ju förste man i Sverige att se era bilder och filmer !! :D

Re: Stort tack till Bjarne (b lundin)!

Postat: 16 aug 2009, 17:24
av Nicke
Även jag tackar för ett trevligt mottagande och en trevlig kväll tillsammans med sköna människor.
Mina misstankar besannades också när jag slutligen fick veta att Bjarne har sina rötter i norr... :wink:

Nu hoppas jag att inte någon konspirationsneurotiker tror och misstänker att det är en medveten plan att smyga in norrlänningar på do-posterna i alla distrikt... (även om det ju är ett säkert kort för att få både trevliga, arbetsvilliga och handlingskraftiga personer i distrikten :mrgreen: )

Ha det gott / Nicke