Sida 1 av 1

Lödde 18/8-09.

Postat: 17 aug 2009, 14:40
av motorino2002
Hej.

Sista budet(faen trot) är att det kommer 10-12 Guzzi:s från Danmark !!

I spetsen en förbannat fin Convert :D :D

Kjell