Lödde 18/8-09.
Postat: 17 aug 2009, 14:40
Hej.
Sista budet(faen trot) är att det kommer 10-12 Guzzi:s från Danmark !!
I spetsen en förbannat fin Convert
Kjell
Sista budet(faen trot) är att det kommer 10-12 Guzzi:s från Danmark !!
I spetsen en förbannat fin Convert
Kjell