Sida 1 av 1

Bilder och filmer Guzziträff Lödde 18/8

Postat: 19 aug 2009, 00:46
av lundin b
Blev en mycket trevlig tillställning detta !! :D :D
28 st Guzzis !!!! :shock: :D :D

Lite allmän filmning, trångt, lite svårt att filma bara, och alla Guzzis kom inte med heller.. :roll: 8)
http://www.youtube.com/watch?v=hfMxdlSt7m8

Lite mer...
http://www.youtube.com/watch?v=okJFqE-Lrds

"Baconslicer" 8) 8)
http://www.youtube.com/watch?v=qWZkE7wD7NE

"Moto Guzzi parking only"
Bild

Några till..
Bild

Längst till höger ser vi "motorino2002" här på forumet !!
Bild

Väldigt blandat bland modellerna !! :D
Bild

Bosse, med sin Falcone, som är funktionär och inititivtagaren till denna träff !! :D :D
Bild

Re: Bilder och filmer Guzziträff Lödde 18/8

Postat: 19 aug 2009, 16:21
av Guzzikjelle
Trevliga bilder men vilka vann då????? :lol:

Re: Bilder och filmer Guzziträff Lödde 18/8

Postat: 19 aug 2009, 23:24
av lundin b
Är inte säker, var knepigt att se skyltarna, men tror att Sverige hade flest(rätt så säker...), skam hade det varit annars också,, :lol: :lol:

Re: Bilder och filmer Guzziträff Lödde 18/8

Postat: 20 aug 2009, 19:31
av motorino2002
Salve Bjarne !!!

Tack för en treflig kväll :!: :D :!: :D

Din V65 Florida så bra ut,.. di små Tontis e klart underskattade Cyyklar i vårt Land :!: :!:

Bosse Guzzisti och PU Hörberg gjorde ett kanon jobb :!:

Tror att de va c:a lika många Skånska(Svenska,.he,.he) som Danska.

28 Guzzi:s + en Benelli Tornado 650,. Paralell Twin.
(från DeTomaso eran,..enda regade i Sverige)
Den har vatt min,.men vad göra när det ej gick att stänga Garageporten längre
i ett dubbelgarage med endast Cyyklar :?: :!:
Jag sålde den till en god vän,..så nu kan jag låna den istället :D :!:

Ha,..de,..bäst,..
Kjell

Ps. Skall me Färjan Trellehulla > Rostock i kväll,..för två veckors Guzzi(1000 Strada) liv
bland vänner i Tyskland inkl. Güster träffen :D :twisted:
http://www.guester-treffen.de/index.php?article_id=1