God Jul !!!!
Postat: 24 dec 2009, 19:09
Eller Merry XM-as, ngn kanske förstår kopplingen då jag inte bara sysslar med Guzzi...
Hmmmm, blev väldigt sugen på Guzzimuller nu, får starta upp bågen när jag jobbat klart senare ikväll..
Men en God Jul till alla "where ever you are" !!!!!

Hmmmm, blev väldigt sugen på Guzzimuller nu, får starta upp bågen när jag jobbat klart senare ikväll..
Men en God Jul till alla "where ever you are" !!!!!