Sida 1 av 1

God Jul !!!!

Postat: 24 dec 2009, 19:09
av lundin b
Eller Merry XM-as, ngn kanske förstår kopplingen då jag inte bara sysslar med Guzzi... :roll: :mrgreen:

Hmmmm, blev väldigt sugen på Guzzimuller nu, får starta upp bågen när jag jobbat klart senare ikväll.. 8) 8)

Men en God Jul till alla "where ever you are" !!!!! :D :D

Re: God Jul !!!!

Postat: 24 dec 2009, 23:23
av Tina
GOD JULpå er alla skåningar.
Kanske på sin plats att utfärda liten varning: Jag gästar Skåne i morgon, ska till sonen via Hbg för att plocka upp två söner sååååå.....