Beklagar..
Postat: 10 jul 2007, 00:57
Syndafloden.
Hoppas ni inte säljer hojarna och köper båt istället...
Kom gärna hit och lek, vi har 365 meter att spela på i höjdled innan havet slukar oss.
Nicke i Gällivare
Hoppas ni inte säljer hojarna och köper båt istället...
Kom gärna hit och lek, vi har 365 meter att spela på i höjdled innan havet slukar oss.
Nicke i Gällivare