Sofiero Classic
Postat: 16 apr 2010, 02:21
Fick detta:
Hejsan!
Jag heter Carl-Gunnar Anderssson och medlem i Motorcykel historiska klubben.
Vi är med och organiserar Sofiero Classic den 16/5 och temat i år är Italenskt.
Därför ställer jag frågan om intresse finns från er klubb att ställa upp med några historiska mc.
Vår ambition är att samla äldre Italenska fordon framför slottet i en blandning av bilar och bågar
Som jag förstått det så är det ok med bågar från 80-talet och bakåt även om det inte är helt skrivet i sten typ..
Jag borde kunna vara med min Florida 88:a isf,,,
Man anmäler sig på: http://www.sofiero.helsingborg.se/templ ... anguage=SV
Anmäl er nu och visa upp våra vackra skapelser !!!
Själv så jobbar jag då men får försöka få ledigt !!
Hejsan!
Jag heter Carl-Gunnar Anderssson och medlem i Motorcykel historiska klubben.
Vi är med och organiserar Sofiero Classic den 16/5 och temat i år är Italenskt.
Därför ställer jag frågan om intresse finns från er klubb att ställa upp med några historiska mc.
Vår ambition är att samla äldre Italenska fordon framför slottet i en blandning av bilar och bågar
Som jag förstått det så är det ok med bågar från 80-talet och bakåt även om det inte är helt skrivet i sten typ..
Jag borde kunna vara med min Florida 88:a isf,,,
Man anmäler sig på: http://www.sofiero.helsingborg.se/templ ... anguage=SV
Anmäl er nu och visa upp våra vackra skapelser !!!
Själv så jobbar jag då men får försöka få ledigt !!