Hallandsmedlemmar (nån från Gbg ??) på hemväg från Knutstorp.
Tyvärr ville inte min telefon behaga spara bilderna...
Filmen fastnade iaf: http://www.youtube.com/watch?v=TkapU28EGcs
Moderator: Moderatorer
Ja det var riktigt gött ljud på den !!!!franssos skrev:Tack för kaffet och en trevligt stund.Filmen var en överraskning ,vilken ljuvligt musik Vintagen gör,hade ingen ordning hur bra den låtter ner man hör och ser på håll.![]()
Det var inte så mycket folk på Knutstorp och bara 7 grader men jag kunde räkna till 9 Guzzi bland besökarna och nästan lika många bland dom tävlande,som sagt det finns hopp.... för oss