Sida 1 av 1

antal

Postat: 05 sep 2007, 11:55
av tokker
hur många medlemmar finns i skåne? skulle tro nol här händar jo inget inte ens ombudet i skåne har berättat något

Postat: 05 sep 2007, 13:07
av Tobbe
Hej

Skulle tro att ombuden har ganska god koll på hur många medlemmar som finns i deras distrikt

Om inte, så kommer det (kanske) snart ut en undersökning bland medlemmarna som kanske kan ge en del svar på en del såna frågor. :?

Skåne

Postat: 05 sep 2007, 17:46
av do 1
Till de som undrar: vår e-mail fungerar trots undran och klagomål inte. Så några mail till do 1 kan jag inte läsa,tyvärr! Det händer i vanliga fall en del i Skåne. Vi hade ju tex en mycket trevlig vårtur och vi är många som även träffas spontant. På grund av en del personliga omständigheter blir det för första gången sedan jag blev do inget höståk. Tyvärr- men så är det! Däremot så blir det en pizzakväll i december precis som i fjol. Datum för detta kommer i vår klubbtidning. Skicka gärna mail till mig på min privata adress om det är något du undrar eller vill klaga över.
spissby@tele2.se. Eller ring mig på telefon 0416-13071 eller 0709-561871.
Hälsningar Cilla