Sida 1 av 1

2025-blir första guidade tur i Blekinge

Postat: 18 mar 2025, 09:52
av geguzzi
Hej

Vi som bor lite längre bort kanske ska tält ? Göran undera om nog hänger på.


Nu gäller det.
På lördagen den 26/04 ska det blir första guidade tur i 2025 . Det är Open tur som gäller men var snäll och anmäla er, så jag vet hur många som vill vara med. Det blir en runda runt Åsnen med stopp vid café Annorlunda.
Vi samlas från kl 0900 vid Birgittas café och lanthandeln i Saxemara/ Ronneby. Anlända med full tank och lite fika för turen.
Vi är tillbaka på em. Det blir små krokiga asfaltvägar. Inget Grus den här gången.
Hjärtligt välkommen
Carsten Wieger
carsten.wieger1@gmail.com

geguzzi