Distriktsträff i Varberg den 5 April

Moderator: Moderatorer

guzzihans
Distriktsombud 2 (Halland)
Inlägg: 121
Blev medlem: 14 mar 2008, 08:57
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Stelvio NTX -15
Moto Guzzi Dingo Sport -65
Moto Guzzi Dingo 3 Marce -71
Tidigare MC:
Husqvarna Silverpil -59, BSA C11 -54, BSA B33 -53, Moto Guzzi 750S/3 -75, Moto Guzzi California Stone -01, BMW R1150R -02, Moto Guzzi Breva 1100 -05
Ort: Varberg

Distriktsträff i Varberg den 5 April

Inlägg av guzzihans »

Guzzivänner i distrikt 2 – och andra med för den delen.

Kallar till min första träff som distriktsombud för distrikt 2 - Halland.

För två veckor sedan verkade det helt rätt att ha en träff i början av april och samtidigt lufta bågen. Nu har ju vädrets makter haft en viss hämmande effekt, men vaför låta sig nedslås - träffas kan man ju göra ändå.

Vi träffas lördagen den 5:e april kl 12.45 utanför entrén till Monark, Birger Svenssons väg 28 i Varberg så kan vi börja med att titta på vad man där visar upp på sitt Öppet Hus i samband med att Monark firar 100 år. Därefter tar tar vi oss till något lämpligt ställe för att inta fika eller något att äta och snacka motorcykel i allmänhet och Guzzi i synnerhet. http://www.monark.se

Väder och andra omständigheter får styra hur vi tar oss till Monark i Varberg.

/Hans L
Do 2
Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Kulisch

Inlägg av Nicke »

Skulle gärna vara med bla. för att kolla in Monark:arna. Kanske har de en fin TTS där som skulle väcka nostalgiska tankar...

Ha det skoj.
Ciao / Ne
Skriv svar