presentation

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
franssos
GuzziFanatisk
Inlägg: 377
Blev medlem: 22 dec 2007, 02:50
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Vintage-07
Moto Guzzi Nevada -03
Moto Guzzi Bellagio-13
Ort: varberg

presentation

Inlägg av franssos »

Som ganska nybliven medlem på forumet och i klubben, ville jag passa på att presentera mig och om jag har tur så är vi flera som trycker i halland.
Jag är en kille född 60 i Frankrike och bor i Varberg ,jag jobbar som sjökock och är ganska dåligt som mekaniskt gubbe men sen ett tag har jag börjat skruva på en gammal MZ .... :mrgreen:
Tog mc kort 76 och har kört lite av varje sedan dess ,funderat ta bil kort en gång men droppat det :oops:
Länge har jag tänkt Guzzi men dom var för dyra ,finanserna blev bättre och 2001 köpte jag en Calif EV 01 som jag solde i july i år med tanke att köpa en Vintage på min 50 år dag ... trodde jag ...2 månader gick och för en vecka sedan är jag ägare av en splendid Calif Vintage 07.
Utöver mc är jag ganska flitigt med att fiska ,havs och öring är min inrikning.
Guzzi Vintage-07 Guzzi Nevada-03 Guzzi Bellagio-13 .... in Guzzi we trust....
Användarvisningsbild
franssos
GuzziFanatisk
Inlägg: 377
Blev medlem: 22 dec 2007, 02:50
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Vintage-07
Moto Guzzi Nevada -03
Moto Guzzi Bellagio-13
Ort: varberg

Re: presentation

Inlägg av franssos »

Det har gått en stund och man kan inte påstår att Guzzifolket i Halland är specielt välkommande :roll:
Guzzi Vintage-07 Guzzi Nevada-03 Guzzi Bellagio-13 .... in Guzzi we trust....
Användarvisningsbild
Raz
GuzziFanatisk
Inlägg: 1112
Blev medlem: 14 mar 2007, 03:44
Mina motorcyklar: Guzzi
1200 Stelvio NTX '12
Ort: Brottby

Re: presentation

Inlägg av Raz »

Nä inte på forumet tyvärr. Men hälften av klubbens medlemmar är ju inte med i forumet. Och mindre än hälften (gissar jag) av alla guzziägare är med i klubben. Så när du stöter på guzzisti på vägen får du göra lite reklam för både klubb och forum!
#2628
Alive and ticking
The world is my dyno!
Användarvisningsbild
franssos
GuzziFanatisk
Inlägg: 377
Blev medlem: 22 dec 2007, 02:50
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Vintage-07
Moto Guzzi Nevada -03
Moto Guzzi Bellagio-13
Ort: varberg

Re: presentation

Inlägg av franssos »

Tack för förklaringen,dock för denna säsong det är kalkat men nästa vår skall min guzzikorståg starta.... :mrgreen:
Guzzi Vintage-07 Guzzi Nevada-03 Guzzi Bellagio-13 .... in Guzzi we trust....
west
Guzzifantast
Inlägg: 67
Blev medlem: 24 nov 2007, 20:40
Ort: Laholm

Re: presentation

Inlägg av west »

Vill bara önska välkommen i klubben. Vi är väl en liten, ganska trogen skara, som träffas ibland. Problemet är kanske att lusten finns, men som många andra i "vår ålder" har vi mycket annat att stå i också. Håll ett öga på bl.a. denna sida, så dyker det nog upp något intressant.
Ha' det gott så länge, ---
Aktuellt:
MG 850T3 Cal '81, MG V65 Lario '86, Volvo BM 350 Boxer '63, Citroen C4 2007 och C5 2008
RIP:
Kawasaki 500H1 '73, Honda CB500 '76, CX500 '78, MG 850T '74 m. sidvagn, MG 850T3 '76, Citroen GSA, BX16V
Skriv svar