Sida 1 av 1

Fikaträff på Stålboms Konditori i Falkenberg 13:e september

Postat: 08 sep 2014, 21:50
av guzzihans
Varför ändra på ett koncept som visat sig fungera? Så därför är det än en gång dags för den traditionsenliga säsongsavslutningen som vi håller på Stålboms i Falkenberg. Precis som förra året har vi vår enkla men inte desto mindre gemytliga träff på en lördag.

Vi träffas lördag den 13:e september kl. 13.00 på Stålboms Konditori Arvidstorpsvägen 20 i Falkenberg.
http://www.stalboms.se
Vi hoppas att det går att ta Guzzin men det är helt OK att ta bilen – det viktiga är ju att träffas.

Väl mött hälsar
Hans L
Do2

Re: Fikaträff på Stålboms Konditori i Falkenberg 13:e september

Postat: 09 sep 2014, 20:12
av guzzihans
!! UPPDATERING !!

Träffen börjar kl 14.30 samma datum, den 13:e september.

Orsak: Det körs Falkenberg Classic samma helg på Falkenbergs mototbana - och det finns dem som vill försöka hinna med både fyrhjulsracing med gamla fordon och Guzziträff.

Do 2