Fikaträff på Stålboms Konditori i Falkenberg 13:e september
Postat: 08 sep 2014, 21:50
Varför ändra på ett koncept som visat sig fungera? Så därför är det än en gång dags för den traditionsenliga säsongsavslutningen som vi håller på Stålboms i Falkenberg. Precis som förra året har vi vår enkla men inte desto mindre gemytliga träff på en lördag.
Vi träffas lördag den 13:e september kl. 13.00 på Stålboms Konditori Arvidstorpsvägen 20 i Falkenberg.
http://www.stalboms.se
Vi hoppas att det går att ta Guzzin men det är helt OK att ta bilen – det viktiga är ju att träffas.
Väl mött hälsar
Hans L
Do2
Vi träffas lördag den 13:e september kl. 13.00 på Stålboms Konditori Arvidstorpsvägen 20 i Falkenberg.
http://www.stalboms.se
Vi hoppas att det går att ta Guzzin men det är helt OK att ta bilen – det viktiga är ju att träffas.
Väl mött hälsar
Hans L
Do2