VÅR!!!!

Moderator: Moderatorer

Tina
GuzziFanatisk
Inlägg: 655
Blev medlem: 03 mar 2007, 17:56
Ort: Stallslycke

VÅR!!!!

Inlägg av Tina »

Hej alla smålänningar! Eftersom vi är DOlösa så tänkte jag som ganska inblandad i klubbens görande och låtande bjuda in på fika om ni är ute och våråker, men ni får nog höra av er angående vägbeskrivning.
Kan också bjuda in till Valborgsfirande här i Borstetorp. Tiden är kl 20 vid Borstetorps gamla skola (som jag bor i).
Ciao
Tina
Fd Redattrice di Giornale
Tina
GuzziFanatisk
Inlägg: 655
Blev medlem: 03 mar 2007, 17:56
Ort: Stallslycke

Re: VÅR!!!!

Inlägg av Tina »

Nu har vår alldeles egna it-nörd lyckats pricka in exakt mitt hus på Guzzisverigekartan så att alla ska kunna hitta hit.
Men slå gärna en pling innan och kolla om jag är hemma för på måndag (27/4) börjar jag som vikarie i hemkunskap på en av Nybros skolor.
Tina
Fd Redattrice di Giornale
Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Re: VÅR!!!!

Inlägg av Nicke »

Så bra!!
Då kan du ju göra en kulturgärning och lära alla tjejerna :wink: att sno ihop sån där delikat ostkaka som du är världsmästare på...

Tyvärr fokusera ju de där gam-tidningarna som tonårsbrudarna tror förmedlar verkligheten mer på muff-frisyrer än muffins glasyrer. :roll:
Ciao / Ne
Användarvisningsbild
suzzi
GuzziFanatisk
Inlägg: 253
Blev medlem: 23 okt 2008, 09:52
Mina motorcyklar: Moto Guzzi California EV -99, Victoria Swing -56. Typhoon 200cc -53.
Ort: Bro
Kontakt:

Re: VÅR!!!!

Inlägg av suzzi »

nänä jag behöver inte lära mig göra ostkaka för jag utgår ju ifrån att ni killar redan kan det :wink:
bjuder du nästa gång jag åker norrut?
livet är härligt på två hjul :-) :-) :-)
Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Re: VÅR!!!!

Inlägg av Nicke »

Men det är väl helt självklart. Jag hade 5:or både i hem- och barnkunskap... :)
(och självklart teknik...)
Ciao / Ne
Skriv svar