Finns det...

Moderator: Moderatorer

Loke
UppKomling
Inlägg: 14
Blev medlem: 09 sep 2007, 18:12

Finns det...

Inlägg av Loke »

...några Guzziåkare förutom jag själv i Småland?
I så fall var? Själv bor jag strax utanför Åseda dvs 5 mil nordost Växjö, 8 mil väst Oskarshamn, 12 mil norr Kalmar och ca 3,5 söder om Vetlanda. För alla oss som inte har GPS :)
(Det här lät som en bättre väderleksrapport från P1 :wink: )
Jag vet inte hur ni har det med tid och lust att hälsa på andra eller köra omkring, men kanske kunde det vara kul att stråla samman på ett fik någon gång?
I vilket fall - ha det gôtt!
/Barbro
Tina
GuzziFanatisk
Inlägg: 655
Blev medlem: 03 mar 2007, 17:56
Ort: Stallslycke

Re: Finns det...

Inlägg av Tina »

Hej Barbro!
Jag har ju ingen Guzzi (hade ju inte tur denna gången.....heller) men om du har lust är du välkommen att hälsa på mig i Borstetorp (finns utmärkt på guzzisverigekartan med en hästkraft) men ring gärna innan så att jag inte jobbar.
Borstetorp ligger ju inte så långt i från Åseda.

Ciao
Tina
Fd Redattrice di Giornale
Loke
UppKomling
Inlägg: 14
Blev medlem: 09 sep 2007, 18:12

Re: Finns det...

Inlägg av Loke »

Tack Tina! Nån dag svänger Loke söderöver, fast han är bra på att tuffa på i sina invanda krokiga vägar :wink:
musse
GuzziFanatisk
Inlägg: 125
Blev medlem: 10 maj 2007, 05:45
Mina motorcyklar: MG V850-T5-84,,NSU Superlux-56,HVA Populär-58,MG V85 TT Speciale.Crescent Skoterett 64
Ort: Vetlanda

Re: Finns det...

Inlägg av musse »

Jodå visst finns det Guzziåkare här i småland I Vetlanda åker jag och min dotter och hennes pojkvän guzzi.Det finns åtminstone en Guzzi till här i stan.
Jag och min dotter Christel
är i alla fall medlemmar i klubben

MVH

MUSSE

Medl.846. :mrgreen:


T5 Forewer
T-5 Forewer
Guzzikjelle
Kassör & Medlemsregistrator
Inlägg: 1201
Blev medlem: 01 apr 2007, 19:18
Mina motorcyklar: Mina olika Guzziss V50 -78-84 850 T5 -84-97 V10 Centaruro -97-2006 Griso 1100 -06--- NTX 750 1990 numera V85 TT Övriga får väl inte nämnas?
Ort: Österbymo

Re: Finns det...

Inlägg av Guzzikjelle »

Hej Loke har du inte fått medlemsmatrikeln?????????
Guzzikjelle/Kassör
Medlemregistrator
Skriv svar